Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2024, 00:00
з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та основі правил та особливостей визначених у Партнерській угоді від 22.09.2023 № 101082858, укладеної відповідно до Грантової угоди 101082858 CRED4TEACH про діяльність з багатьма бенефіціарами за програмою Erasmus+Розбудова потенціалу у сфері вищої освіти, в межах реалізації програми міжнародної співпраці. Реєстраційною картою проекту (програми) № 5378 передбачено міжнародний договір яким регулюється даний проект, а саме: «Рамкова угода між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств (ратифікована із Заявою Законом України від 03.09.2008 № -360-VІ), Програма ЕРАЗМУС +,напрям КА2:Розвиток потенціалу вищої освіти)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 230 175,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 150,88 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Українська інженерно-педагогічна академія |
ЄДРПОУ: | 02071228 Досьє YouControl |
Сайт: | http://uipa.edu.ua |
Контактна особа: | Надія Васильєва |
Телефон: | +380577337942 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. УНІВЕРСИТЕТСЬКА,16 |
1 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.