Закупівлю оголошено - 18-04-2024, 09:26. Дата останніх змін - 23-05-2024, 14:58

Ноутбуки

Державна закупівля - UA-2024-04-18-000971-a Ноутбуки від замовника Військова частина А4362 від 4/18/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-04-18-000971-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-04-2024, 09:26
по 24-04-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-04-2024, 00:00
по 26-04-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 29-04-2024, 12:10
по 29-04-2024, 13:09

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
265000
265 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 325,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина А4362
ЄДРПОУ:24300942 Досьє YouControl
Контактна особа:Діана Русанова
Телефон:+380665870721
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Ноутбук разом із програмним за ...
265 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 29-04-2024, 12:10
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ноутбук разом із програмним забезпеченням Win 10(11) Pro, в комплекті із маніпулятором “Миша” та сумкою для ноутбуку

10
комплект
65012 Україна Одеська область м. Одеса пров.Штабний 1
по 31-07-2024
30210000-4
Машини для обробки даних (апаратна частина)


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Лисак Богдан Олексійович   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, Хмельницьке шосе 12, 32305, Лисак Богдан Олексійович
Остаточна пропозиція:
162 650,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
168 280,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-05-2024, 11:11
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-04-18-000971-a-b1
Номер договору:
11
Дата підписання договору:
23-05-2024, 14:54
Строк дії договору:
з 23-05-2024 по 31-07-2024
162 650,00 UAH
Ціна договору
162 650,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Шевченко Артур Самвелович"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Петрова генерала, будинок 27, корпус 1, квартира 66, 65078, Артур Шевченко
Остаточна пропозиція:
159 786,99 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
259 975,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 02-05-24, 18:12:47
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В складі документів пропозиції ФОП "Шевченко Артур Самвелович" надані документи не відповідають вимогам щодо оформлення пропозиції, зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме є недоступними для відтворення (присутні документи не у загальнодоступних форматах для відтворення, таких як .pdf, .doc, .docx). 1.2. В складі пропозиції ФОП "Шевченко Артур Самвелович" відсутній гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. 1.3. В складі пропозиції ФОП "Шевченко Артур Самвелович" відсутня довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі. 1.4. В складі пропозиції ФОП "Шевченко Артур Самвелович" відсутній гарантійний лист, складений в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України. 2) посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п.16.2. оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено в тому числі наступне: “Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронні довірчі послуги”. Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна містити повну назву товару з кодом виробника; 3) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП); 4) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів або імені особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали/ім’я особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У разі відсутності цієї інформації або у разі ненакладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону”. 2.2. Згідно положень п. 2. Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається наступне: “Гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА”. 2.3. Згідно положень п. 3. Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається наступне: “Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування; юридичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; посаду керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ)”. 2.4. Згідно положень п. 4. Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається наступне: “Гарантійний лист, складений в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: постанови Кабінету Міністрів України “Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації” від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; постанови Кабінету Міністрів України “Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації” від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України “Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України” від 15.04.2014 № 1207-VII; Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України “Про захист економічної конкуренції”. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275 документи своєї пропозиції у загальнодоступних форматах для відтворення, таких як .pdf, .doc, .docx, що відповідають ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна містити повну назву товару з кодом виробника; 3) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП); 4) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів або імені особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). 3.2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275 гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. 3.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275 довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування; юридичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; посаду керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ). 3.4. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275 гарантійний лист, складений в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: постанови Кабінету Міністрів України “Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації” від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; постанови Кабінету Міністрів України “Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації” від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України “Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України” від 15.04.2014 № 1207-VII; Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України “Про захист економічної конкуренції”.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 03-05-24, 18:12:47

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "Шевченко Артур Самвелович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
159 786,99 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
259 975,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Лисак Богдан Олексійович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
162 650,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
168 280,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАНАРА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
189 999,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
205 110,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
190 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
208 956,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
195 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
210 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "Руденко Сергій Михайлович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
197 500,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
218 750,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
238 440,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
238 440,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Уліс Сістемс"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
257 490,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
257 490,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:18-04-2024, 09:56:11
Видалено18-04-2024, 09:30:39
Тип документа: Тендерна документація
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ