Період оскарження умов закупівлі - по 18-04-2024, 00:00
Принтери та інше обладнання
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 78 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 391,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг |
| ЄДРПОУ: | 13974620 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Пилипака |
| Телефон: | +380972122362 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 33027, Україна, Рівненська область,м. Рівне, вул. Данила Галицького, 25 |
2 |
Шановний учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРВЕТ" При вивченні Вашої тендерної пропозиції Замовником було виявлено невідповідності в документах, що подані Вами у складі Тендерної пропозиції для участі у закупівлі товару за ДК 021:2015: 30230000-4 Комп’ютерне обладнання (Принтери та інше обладнання) за процедурою «відкриті торги з особливостями», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-13-000002-а. Зокрема: Так, у складі тендерної пропозиції Учасника, всупереч вимогам Додатку 4 Тендерної документації на закупівлю товару за ДК 021:2015: 30230000-4 Комп’ютерне обладнання (Принтери та інше обладнання) за процедурою «відкриті торги з особливостями», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-13-000002-а відсутні документи, передбачені п. 7, 9,14 та 17 цього Додатку, а саме: - лист на фірмовому бланку учасника, за власноручним підписом його керівника чи уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі н наявності), у якому учасник гарантує, що відповідає за зміст поданої ним пропозиції, за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції, та зазначає, що під час проведення закупівлі дотримується норм чинного законодавства України про публічні закупівлі; - лист на фірмовому бланку Учасника, за власноручним підписом його керівника чи уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її наявності) з інформацією про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги Учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису; - документ, що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору; - лист на фірмовому бланку Учасника, за власноручним підписом його керівника чи уповноваженої особи Учасника, завірений печаткою (у разі її наявності), яким Учасник гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам Учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів; - лист на фірмовому бланку Учасника, за власноручним підписом його керівника чи уповноваженої особи Учасника, завірений печаткою (у разі її наявності), яким Учасник гарантує, що беручи участь в цих торгах, повністю усвідомлює зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі, і, подаючи тендерну пропозицію, погоджується з усіма умовами, викладеними у цій тендерній документації. Зважаючи на вище викладене, у порядку п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» просимо Вас у передбачений Законом термін усунути зазначені невідповідності в електронній системі закупівель та належним чином подати зазначені вище документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.