Період оскарження умов закупівлі - по 14-04-2024, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 10 800 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 54 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 250 000,00 UAH |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrposhta.ua |
Контактна особа: | Павлушков Валерій Віталійович |
Телефон: | 380501602636 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
5 |
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" (надалі – Учасник) на закупівлю Персональний комп’ютер з предвстановленою операційною системою, ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-08-012762-a. Розглянувши пропозицію учасника з урахуванням положень рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8602 -р/пк-пз від 15.05.2024, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Документації Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Форма банківської гарантії наведена у розділі ХІV тендерної документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції". Розділ X Документації містить перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції: 6. Забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію з урахуванням останніх змін, що вносились до неї. Розділ ХIV містить форму забезпечення тендерної пропозиції, в якій серед іншого зазначено: «2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією: відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений абзацем 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.202 №1178, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції». У складі Пропозиції Учасника містяться, зокрема: - БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № G0424/4801, відповідно до якої: «Дата видачі 15.04.2024 Найменування бенефіціара АКЦIОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі UA-2024-04-08-012762-a, назва веб сайту інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO", (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-08-012762-a/). 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції учасника процедури закупівлі / спрощеної закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі — Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) 3. За цією гарантією гарант безвідклично та безумовно зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією: - відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; - ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; - ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції» (архівна папка " Банківська гарантія.zip" файл " Підписаний G0424-4801-GL_tender.pdf"). Відповідно до форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, передбачено, зокрема, наступне: "2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції учасника процедури закупівлі / спрощеної закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією: відкликання тендерної пропозиції / пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції / пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції / пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції». Разом з тим, у наданій у складі Пропозиції Учасника банківській гарантії № G0424/4801 містяться невідповідності, в частині пунктів 2,3,4 відповідно Розділу ХIV Документації та вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції". Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: уточнену банківську гарантію або зміни до банківської гарантії № G0424/4801 від 15.04.2024 в частині викладення пунктів 2, 3 та 4 в новій редакції відповідно до вимог Розділу ХIV тендерної документації.
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙФАЙБЕРГ" (надалі – Учасник) на закупівлю Персональний комп’ютер з предвстановленою операційною системою, ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-08-012762-a. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1 Розділу Х тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно розділу VII тендерної документації. Пунктом 1.1 Розділу VII тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; кількості комп’ютерів (ноутбуки та/або персональні комп'ютери) поставлених за договором; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Під аналогічним(и) договором(ами) слід розуміти виконаний/частково виконаний договір або договори на поставку комп’ютерів (ноутбуки та/або персональні комп'ютери). При цьому загальна сумарна кількість поставлених комп’ютерів (ноутбуки та/або персональні комп'ютери) за договором (договорами) повинна бути не менше 100 одиниць. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічного договору (файл «1.1. Досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.pdf»), в якій в інформації про контактні дані осіб замовника (контрагента) зазначено прізвище та ініціали, а саме: «І. Г. Кознова», що не відповідає вимогам пункту 1.1 Розділу VII тендерної документації в частині зазначення прізвища та ім’я контактної особи. Пунктом 1.3 Розділу VII тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції документ (и), що підтверджує (ють) поставку комп’ютерів (ноутбуки та/або персональні комп'ютери), загальною кількістю не менше 100 одиниць згідно аналогічного (их) договору (ів), зазначеного (их) у довідці по п.1.1 (Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) ). Учасником у складі тендерної пропозиції надано видаткову накладну (файл «.3. Видаткова накладна ПУМБ ноутбуки.pdf»), яка не підтверджує поставку ноутбуків Lenovo V15 G4 AMN у кількості не менше 100 одиниць відповідно до договору №7508/15.7 від 13.03.2024, укладеного між Учасником та АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК». Пунктом 8.1 Розділу Х тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність власного та/або партнерського центру сервісного обслуговування (ЦСО) в Україні (крім тимчасово-окупованих (не підконтрольних) територій), із зазначенням наступної інформації, а саме: найменування ЦСО; адреса місцезнаходження ЦСО; контактний номер телефону. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку від ТОВ «Леново Юкрейн» про наявність ЦСО в Україні (файл «8.1. Гарантія Сервісні центри Lenovo.pdf»). Учасником не надано інформацію щодо відношення ЦСО, зазначених у довідці (файл «8.1. Гарантія Сервісні центри Lenovo.pdf»), саме до Учасника (чи є зазначені ЦСО власними або партнерськими), що не відповідає вимогам п.8.1 Розділу Х тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: уточнену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням інформації, передбаченої п.1.1 Розділу VII тендерної документації, в тому числі уточненої інформації про прізвище та ім’я контактної особи; уточнений документ (и), що підтверджує (ють) поставку комп’ютерів (ноутбуки та/або персональні комп'ютери), загальною кількістю не менше 100 одиниць згідно аналогічного (их) договору (ів), зазначеного (их) у довідці по п.1.1 (Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) ); довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність власного та/або партнерського центру сервісного обслуговування (ЦСО) в Україні (крім тимчасово-окупованих (не підконтрольних) територій), із зазначенням наступної інформації, а саме: найменування ЦСО; адреса місцезнаходження ЦСО; контактний номер телефону.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.