Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2024, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 26 400 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 132 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 264 000,00 UAH |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrposhta.ua |
Контактна особа: | Моргун Олександра Леонідівна |
Телефон: | 380503217169 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції надано Відомості про учасника, в яких встановлено не відповідність у п.12 в частині підтвердження та гарантування, що учасник не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 5. розділу «X. Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: уточнені або оновлені Відомості про учасника (згідно розділу XІ тендерної документації). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "СМАРТДАТА" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в якій не зазначено дату укладання такого договору. Також Учасником надані видаткові накладні на поставку терміналів збору даних, проте на виконання зовсім іншого договору (№2507/3 від 25.07.2020), а не договору, який зазначений у довідці про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1.1. та п.1.3. розділу «VII. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Тендерної документації та п.1. розділу «X. Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оновлена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного/аналогічних** за предметом закупівлі договору/договорів із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, кількість поставленного товару; номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір) та Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку терміналів збору даних та/або поставку мобільних безпровідних POS-терміналів з ОС Android загальною кількістю не менше 800 (вісімсот) одиниць згідно аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) у відповідній довідці. (**Під аналогічним(и) договором(ами) слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, або договори на поставку терміналів збору даних та/або поставки мобільних безпровідних POS-терміналів з ОС Android загальною кількістю не менше 800 одиниць). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.