Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-03-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 488 324,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 441,62 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 40108866 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dp.npu.gov.ua |
| Контактна особа: | Димитрій ЯВТУШЕНКО |
| Телефон: | +380567565629 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ФОП «ГОЖА ЛЕОНІД СЕРГІЙОВИЧ», яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Відповідно пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації Учасник повинен надати Гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України. Учасник надав гарантійний лист від 06.03.2024 № 060309 в якому зміст не відповідає зазначеному в Додатку 6. 2. Відповідно пункту 11 Додатку 6 до тендерної документації Учасник повинен надати: - Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або копія свідоцтва платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Якщо учасник не є платником ПДВ або єдиного податку надати довідку в довільній формі з поясненням про ненадання вищезазначених документів. Учасник не надав зазначені документи. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Відповідно пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації надати Гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України. 2. Відповідно пункту 11 Додатку 6 до тендерної документації надається: - Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або копія свідоцтва платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Якщо учасник не є платником ПДВ або єдиного податку надати довідку в довільній формі з поясненням про ненадання вищезазначених документів. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.