Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 140 014,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 11 400,14 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Національної поліції в Харківській області |
ЄДРПОУ: | 40108599 Досьє YouControl |
Сайт: | http://hk.npu.gov.ua |
Контактна особа: | Ірина Ключник |
Телефон: | +380577308508 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
2 |
За результатом розгляду встановлено наступні невідповідності, саме: 1. Відповідно до вимог п. 9 додатку 2 до тендерної документації «у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із зазначенням повного найменування Товару (модель, марка) та технічних характеристик запропонованого товару. Разом з цим, з метою здійснення перевірки запропонованого товару відповідності технічним вимогам Замовника довідка повинна містити посиланням на офіційний сайт виробника, де міститься інформація про технічні характеристики запропонованого товару або у складі пропозиції Учасник повинен надати скан-копію документу, який містить перелік технічних характеристик запропонованого товару від виробника (технічний паспорт, довідка від виробника тощо)». Учасником у складі пропозиції надано «Таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника» вих. № 1-1103/08 від 11.03.2024 р., із зазначенням запропонованого товару - Спеціалізована робоча станція у складі: системний блок Impression P+ (I7-14700F/B760/DDR5 32Gb/SSD M2 512Gb/SSD 2.5” 2Tb/GeForce RTX 4060 8Gb/750W/Win 11 Pro), монітор IIYAMA G2745HSU-B1 – 2 шт, комплект клавіатура+мишка A4Tech KK-3+OP-330S (KK-3330S), джерело безперебійного живлення EnerGenie EG-UPS-H1500 – 11 шт., а також на кожну складову спеціалізованої робочої станції надано посилання на офіційний сайт виробника. При перевірці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника встановлено невідповідності в інформації «Роздільна здатність оптичного сенсора маніпулятора «Миша», а саме, Учасником зазначено 1000 dpi, фактично на офіційному сайті виробника зазначено - 1200 dpi (Замовником визначено вимогу – не менше 1000 dpi). 2. У складі пропозиції Учасником надано заповнену форму «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», форма якої не відповідає вимогам додатку 4 до тендерної документації, а саме, в п. 7 відсутній телефон (телефони) банку (банків). Зазначені невідповідності в інформаціях та/або документах, які надані Учасником процедури закупівлі на виконання вимог документації, в т.ч. технічної специфікації до предмета закупівлі, є помилками, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати: - оновлену таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із зазначенням повного найменування Товару (модель, марка) та технічних характеристик запропонованого товару; - заповнену форму «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» у відповідності до вимог додатку 4 до тендерної документації із зазначенням телефону банку.
За результатом розгляду встановлено наступні невідповідності, саме: відповідно до загальних вимог Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі додатку № 2 до тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції подає документи, що підтверджують якість Товару (декларацію відповідності або сертифікат відповідності тощо)». У складі тендерної пропозиції надано лист-роз’яснення щодо скасування обов’язкової сертифікації такої продукції як комплекти клавіатур та маніпуляторів «миша». Разом з цим, відповідно до вимог тендерної документації Учасник може підтвердити якість товару будь-яким іншим документом враховуючи, що сертифікація на вказане обладнання законодавством України не передбачено. Зазначені невідповідності в інформаціях та/або документах, які надані Учасником процедури закупівлі на виконання вимог документації, в т.ч. технічної специфікації до предмета закупівлі, є помилками, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати будь-який документ, що підтвержує якість запропонованого товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.