Період оскарження умов закупівлі - по 26-02-2024, 00:00
Звертаємо увагу потенційних учасників процедури закупівлі, що постачання товарів в межах даного договору звільняється від сплати ПВД відповідно до пункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України* Примітка: Дана процедура закупівлі реалізується в межах грантової угоди.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 483 400,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 417,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 43187500 Досьє YouControl |
Сайт: | https://vizirska-osvita.gov.ua/ |
Контактна особа: | Альона Галат |
Телефон: | +380485596100 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67541, Україна, Одеська область,Одеський район, село Першотравневе, вул. Миру, буд. 5 |
2 |
Відділ освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області Протокол «02» квітня 2024 року № 126 с. Першотравневе Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "ПОДОЛИЧ ІРИНА МИКОЛАЇВНА" #2916701000 (далі — Учасник), у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Ноутбук 15.6" 6-ядерний / RAM 12ГБ / SSD 512ГБ , операційна сиситема Windows 11 Professional. Планшет екран 10'', оперативна память 8 Гб, вбудована пам'ять 128 Гб, операційна сиситема Android, 3G (UMTS), 4G (LTE), Bluetooth, Wi-Fi (ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-02-21-009871-a Щодо питання першого порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Виявлені невідповідності: 1) Учасником закупівлі надано відомості про учасника, що не містять даних про «два контактні засоби зв’язку для виконання договору (контактні номери)». 2) Учасником закупівлі не надано документів, що підтверджують якість товару. 3) Учасником закупівлі надані електронні документи на які не накладено удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. 4) Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції надано договір оренди № 15-11/2023 транспортного засобу від 15 листопада 2023 року разом з актом прийому – передачі до договору № 15-11/2023 від 15 листопада 2023 року, однак в пункті 5 зазначеного акту вказаний неправильний номер та дата договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Підпунктом 10 Пункту 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, надання «Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, з обов’язковим зазначенням: повне найменування; скорочене найменування; місцезнаходження; юридична адреса; поштова адреса; фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); індивідуальний податковий номер; банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); статус платника податку; два контактні засоби зв’язку для виконання договору (контактні номери); E-mail; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б);відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); відомості про підписанта». 2) Пунктом 8 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено: «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам та стандартам відповідних діючих нормативних документів, що підтверджується наданням копій відповідних сертифікатів відповідності, та/або якості, та/або декларацій відповідності, та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи чинних на момент подання». 3) Розділом 3 тендерної документації передбачено надання: «У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ». 4) Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для забезпечення умов поставки товару, що є предметом закупівлі. До інформації про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: стосовно наявності транспортних засобів (власних чи залучених), надаються скани, виготовлені з оригіналів наступних документів: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (на кожний транспортний засіб). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, вказавши у відомостях про учасника два контактні засоби зв’язку для виконання договору (контактні номери). 2) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши документи, що підтверджують якість товару. 3) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши електронні документи на які накладено удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. 4) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, надавши акт прийому-передачі до договору оренди транспортного засобу № 15-11/2023 від 15 листопада 2023 року з правильним номером та датою в пункту 5 акту. Щодо питання другого порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Альона ГАЛАТ
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Відділ освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області Протокол «12» березня 2024 року № 86 с. Першотравневе Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" #40175293 (далі — Учасник), у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Ноутбук 15.6" 6-ядерний / RAM 12ГБ / SSD 512ГБ , операційна сиситема Windows 11 Professional. Планшет екран 10'', оперативна память 8 Гб, вбудована пам'ять 128 Гб, операційна сиситема Android, 3G (UMTS), 4G (LTE), Bluetooth, Wi-Fi (ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-02-21-009871-a Щодо питання першого порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Виявлені невідповідності: 1) Учасником закупівлі надано інформацію (відомості) про учасника, що містять неповну інформацію про учасника в частині «місцезнаходження; фактична адреса; два контактні засоби зв’язку для виконання договору (контактні номери); посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.)». 2) Учасником закупівлі надано гарантійні листи, довідки, інформації, що не міститять ідентифікатора закупівлі. 3) Учасником закупівлі не надано листа згідно п.1 розділу 1 тендерної документації. 4) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пп.8 п. 1 розділу 3 тендерної документації. 5) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пп.9 п. 1 розділу 3 тендерної документації. 6)Учасником закупівлі не надано письмового підтвердження згідно п. 1 розділу 3 тендерної документації. 7)Учасником закупівлі не наданого листа – згоди згідно п.1 розділу 5 тендерної документації. 8) Учасником закупівлі не надано гарантій замовнику згідно п. 2 розділу 5 тендерної документації. 9) Учасником закупівлі не надано листа згідно п. 4 розділу 6 тендерної документації. 10) Форма тендерна пропозиція не приведена у відповідність після аукціону. 11)Учасником закупівлі надано Витяг з ЄДР, що датований до оголошення процедури закупівлі. 12) Учасником закупівлі надано Витяг з реєстру платників податку, що датований до оголошення процедури закупівлі. 13) Учасником закупівлі надано файл з назвою: «28) Гарантійний лист (Технічні вимоги), що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме Додатку № 2. 14) Учасником закупівлі надано файл з назвою: «08) Довідка (засоби пожежогасіння)», що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації, а саме: учасником не надано а ні інформації, а ні документів, що підтверджують наявність у Учасника не менш 1 вогнегасника порошкового з масою вогнегасної речовини не менш 1 кг. До того ж дана довідка не підписана уповноваженою особою учасника, та головним бухгалтером/бухгалтером. 15) Учасником закупівлі надано файл з назвою: «06) Довідка Працівники компанії», що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації, а саме: дана довідка не підписана особою відповідальною з ведення кадрової роботи. 16) Учасником закупівлі не підтверджено наявність матеріально-технічної бази, згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної пропозиції, а саме учасником не надано сканів виготовлених з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (на кожний транспортний засіб). 17) Учасником Закупівлі щодо запропонованого планшету надано сертифікат відповідності, декларацію про відповідность № UA.TR.YT.D.122106-23-1, та декларацію про відповідність № UA.TR.YT.D.122106-23-2 на продукцію торгової марки Teclast для моделей BSY та XY, хоча пропонується модель P40HD. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1)Підпунктом 10 Пункту 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, надання «Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, з обов’язковим зазначенням: повне найменування; скорочене найменування; місцезнаходження; юридична адреса; поштова адреса; фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); індивідуальний податковий номер; банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); статус платника податку; два контактні засоби зв’язку для виконання договору (контактні номери); E-mail; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б);відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); відомості про підписанта». 2) Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином на фірмовому бланку з реквізитами, містить дату складання, вихідний номер, ідентифікатор закупівлі, за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). 3) Пунктом 1 Розділу 1 тендерної документації передбачено, що: «Учасник у складі пропозиції надає лист про те, що він гарантовано погоджується з умовами тендерної документації, розуміє її зміст та поняття, та про те, що уся інформація, подана ним у складі тендерної пропозиції є невід’ємною її частиною, чинною та достовірною». 4)Підпунктом 8 Пункту 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасник надає гарантійний лист про згоду з умовами проєкту договору. 5) Підпунктом 9 Пункту1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасник гарантує, що всі документи тендерної пропозиції подаються в сканованому кольоровому вигляді. 6) Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що «За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. Учасник повинен надати письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією». 7) Пунктом 1 Розділу 5 тендерної документації, передбачено, що учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій. 8) Пунктом 2 Розділу 5 тендерної документації передбачено, що «Учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну будь–які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції, про що має надати відповідні гарантії Замовнику у складі своєї пропозиції. До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов’язані з укладенням договору». 9) Пунктом 4 розділу 6 тендерної документації передбачено, що: «Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах». 10) Підпунктом 5 пункту 1 розділу 3 тендерної документації, передбачено «Форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації, відповідно до ціни, що була подана в останньому раунді аукціону (у випадку, якщо аукціон проводився та відбулась зміна цінової пропозиції Учасника)». 11) Підпунктом 15 Пункту 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено надання «Копія Свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань із зазначенням відповідних відомостей, видана не раніше опублікування процедури закупівлі.». 12) Підпунктом 11 Пункту 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено надання «Витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку), видана не раніше опублікування процедури закупівлі. У разі, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування – надати інформаційний лист, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) учасника» 13) Приміткою до Додатку № 2 тендерної документації передбачено «на всі пункти 1-7 додатку № 2 тендерної пропозиції надати гарантійні листи окремими файлами за підписом уповноваженої особи адресовані замовнику та з зазначенням номера оголошення». 14)Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено: «Учасник зобов’язується виконувати умови договору суворо дотримуючись норм та стандартів, правил пожежної безпеки та застосувати всі необхідні заходи із захисту довкілля. Учасником надається довідка в довільній формі з переліком наявних власних первинних засобів пожежогасіння (в належному технічному стані, відповідно до норм законодавства України (нові або прийняті після технічного обслуговування (з наданням акту технічного обслуговування), не менше 2-х одиниць: з них не менш 1 вогнегасник порошковий з масою вогнегасної речовини не менш 1 кг; 1 вогнегасник вуглекислотний з масою вогнегасної речовини не менш 1 кг); з наданням інформації, що підтверджують право власності (видаткова накладна або бухгалтерська довідка (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис) за підписом уповноваженої особи учасника, керівника/керівника підприємства, головного бухгалтера/бухгалтера». 15) Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації, передбачено: «Інформація про наявність у учасника таких відповідальних осіб: - відповідальна особа з охорони праці, яка повинна мати необхідні знання (з наданням сканованих копій, виготовлених з оригіналів, наказу про покладення відповідних обов’язків); - відповідальна особа з безпеки дорожнього руху (з наданням сканованих копій, виготовлених з оригіналів, наказу про покладення відповідних обов’язків). Довідка має бути підписана відповідальними такими особами: з ведення кадрової роботи та керівником підприємства. 16) Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено «Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для забезпечення умов поставки товару, що є предметом закупівлі. До інформації про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: стосовно наявності транспортних засобів (власних чи залучених), надаються скани, виготовлені з оригіналів наступних документів: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (на кожний транспортний засіб). Учасником надається гарантійний лист, що транспортиний засіб є справним, чистим та таким, що пройшов технічний огляд. В складі документів своєї пропозиції Учасник (що не є виробником Товару) надає інформаційну довідку щодо наявності складських приміщень (з вказанням адреси розташування, загальної площі), що використовуються для зберігання товару (до довідки надати документ, що підтверджує правові підстави використання складських приміщень)». 17) Пунктом 8 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено наступне: «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам та стандартам відповідних діючих нормативних документів, що підтверджується наданням копій відповідних сертифікатів відповідності, та/або якості, та/або декларацій відповідності, та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи чинних на момент подання». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, вказавши у відомостях про учасника місцезнаходження; фактичну адресу; два контактні засоби зв’язку для виконання договору (контактні номери); посаду керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.)». 2) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність вказавши в гарантійних листах, довідках, інформації ідентифікатор закупівлі. 3) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши лист згідно п.1 розділу 1 тендерної документації. 4) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши гарантійний лист згідно пп.8 п. 1 розділу 3 тендерної документації. 5) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши гарантійний лист згідно пп.9 п. 1 розділу 3 тендерної документації. 6) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши письмове підтвердження згідно п. 1 розділу 3 тендерної документації. 7) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши лист – згоду згідно п.1 розділу 5 тендерної документації. 8) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши гарантії замовнику згідно п. 2 розділу 5 тендерної документації. 9) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши лист згідно п. 4 розділу 6 тендерної документації. 10) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши форму тендерна пропозиція приведену у відповідність після аукціону. 11) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши Витяг з ЄДР, що буде датований після оголошення процедури закупівлі. 12) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши Витяг з реєстру платників податку, що буде датований після оголошення процедури закупівлі. 13) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши гарантійні листи на всі пункти 1-7 додатку № 2 тендерної пропозиції окремими файлами за підписом уповноваженої особи адресовані замовнику та з зазначенням номера оголошення. 14) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши довідку щодо наявності перинних засобів пожежогасіння із зазначенням відомостей щодо наявності не менше 1 вогнегасника порошкового з масою вогнегасної речовини не менш 1 кг. Також Учасник повинен надати документи що підтверджують право власності (видаткова накладна або бухгалтерська довідка (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис). Дана довідка повинна бути за підписом уповноваженої особи учасника, керівника/керівника підприємства, головного бухгалтера/бухгалтера. 15) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, що буде підписана особою відповідальною з ведення кадрової роботи. 16) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши скани виготовлені з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (на кожний транспортний засіб). 17) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши копії (-ю) відповідних сертифікатів відповідності, та/або якості, та/або декларацій відповідності, та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи чинних на момент подання щодо запропонованого Учасником планшету. Щодо питання другого порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Альона ГАЛАТ
Відділ освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області Протокол «05» березня 2024 року № 74 с. Першотравневе Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. #2981209581 (далі — Учасник), у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Ноутбук 15.6" 6-ядерний / RAM 12ГБ / SSD 512ГБ , операційна сиситема Windows 11 Professional. Планшет екран 10'', оперативна память 8 Гб, вбудована пам'ять 128 Гб, операційна сиситема Android, 3G (UMTS), 4G (LTE), Bluetooth, Wi-Fi (ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-02-21-009871-a Щодо питання першого порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Виявлені невідповідності: 1) Учасником закупівлі надано інформацію (відомості) про учасника, що містять неповну інформацію про учасника в частині «посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.)». 2) Учасником закупівлі надано гарантійні листи, довідки, інформації, що не міститять дату складання, вихідний номер, ідентифікатор закупівлі. 3) Учасником закупівлі не надано листа згідно п.1 розділу 1 тендерної документації. 4) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пп.9 п. 1 розділу 3 тендерної документації. 5)Учасником закупівлі не надано письмового підтвердження згідно п. 1 розділу 3 тендерної документації. 6) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно п. 5 розділу 3 тендерної документації. 7) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно п. 6 розділу 3 тендерної документації. 8)Учасником закупівлі не наданого листа – згоди згідно п.1 розділу 5 тендерної документації. 9) Учасником закупівлі не надано гарантій замовнику згідно п. 2 розділу 5 тендерної документації. 10) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пп. 8 п. 2 розділу 5 тендерної документації. 11) Учасником закупівлі не надано гарантійного листа згідно пп. 11 пункту 2 розділу 5 тендерної документації. 12)Учасником закупівлі не надано погодженого проєкту договору про закупівлю. 13) Учасником закупівлі не надано листа згідно п. 4 розділу 6 тендерної документації. 14) Форма тендерна пропозиція не приведена у відповідність після аукціону. 15) Учасником закупівлі надано тендерну пропозицію, що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації. 16) Учасником закупівлі не підтверджено наявність матеріально-технічної бази, згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної пропозиції. 17) Учасником закупівлі не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно пункту 2 Додатку 1 до тендерної пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1)Підпунктом 10 Пункту 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, надання «Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, з обов’язковим зазначенням: повне найменування; скорочене найменування; місцезнаходження; юридична адреса; поштова адреса; фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); індивідуальний податковий номер; банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); статус платника податку; два контактні засоби зв’язку для виконання договору (контактні номери); E-mail; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б);відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); відомості про підписанта». 2) Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином на фірмовому бланку з реквізитами, містить дату складання, вихідний номер, ідентифікатор закупівлі, за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). 3) Пунктом 1 Розділу 1 тендерної документації передбачено, що: «Учасник у складі пропозиції надає лист про те, що він гарантовано погоджується з умовами тендерної документації, розуміє її зміст та поняття, та про те, що уся інформація, подана ним у складі тендерної пропозиції є невід’ємною її частиною, чинною та достовірною». 4) Підпунктом 9 Пункту1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасник гарантує, що всі документи тендерної пропозиції подаються в сканованому кольоровому вигляді. 5) Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що «За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. Учасник повинен надати письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією». 6) Пунктом 5 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що «Учасник надає гарантійний лист, про те що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”». 7) Пунктом 6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, про що надається гарантійний лист». 8) Пунктом 1 Розділу 5 тендерної документації, передбачено, що учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій. 9) Пунктом 2 Розділу 5 тендерної документації передбачено, що «Учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну будь–які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції, про що має надати відповідні гарантії Замовнику у складі своєї пропозиції. До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов’язані з укладенням договору». 10) Підпунктом 8 Пункту 2 Розділу 5 тендерної документації передбачено: «Учасник, який подав тендерну пропозицію, гарантує, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації». 11) Підпунктом 11 Пункту 2 Розділу 5 тендерної документації передбачено: «Учасник гарантує замовнику постачання товару (замовленого цими торгами) якісно, у кількості та терміни, встановлені замовником, про що надає відповідне гарантійне підтвердження». 12) Пунктом 3 Розділу 6 тендерної документації передбачено, що для погодження з проєктом договору про закупівлю учасник надає підписаний зі своєї сторони екземпляр договору у складі тендерної пропозиції, із зазначенням всіх своїх даних. 13) Пунктом 4 розділу 6 тендерної документації передбачено, що: «Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах». 14) Підпунктом 5 пункту 1 розділу 3 тендерної документації, передбачено «Форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації, відповідно до ціни, що була подана в останньому раунді аукціону (у випадку, якщо аукціон проводився та відбулась зміна цінової пропозиції Учасника)». 15)Додатком № 3 до тендерної документації передбачено, що «Форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді наведенному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми». 16) Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено «Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для забезпечення умов поставки товару, що є предметом закупівлі. До інформації про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: стосовно наявності транспортних засобів (власних чи залучених), надаються скани, виготовлені з оригіналів наступних документів: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (на кожний транспортний засіб). Учасником надається гарантійний лист, що транспортиний засіб є справним, чистим та таким, що пройшов технічний огляд. В складі документів своєї пропозиції Учасник (що не є виробником Товару) надає інформаційну довідку щодо наявності складських приміщень (з вказанням адреси розташування, загальної площі), що використовуються для зберігання товару (до довідки надати документ, що підтверджує правові підстави використання складських приміщень)». 17) Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено «Інформація про наявність у учасника таких відповідальних осіб: - відповідальна особа з охорони праці, яка повинна мати необхідні знання (з наданням сканованих копій, виготовлених з оригіналів, наказу про покладення відповідних обов’язків); - відповідальна особа з безпеки дорожнього руху (з наданням сканованих копій, виготовлених з оригіналів, наказу про покладення відповідних обов’язків). Довідка має бути підписана відповідальними такими особами: з ведення кадрової роботи та керівником підприємства. Учасник зобов’язується виконувати умови договору суворо дотримуючись норм та стандартів, правил пожежної безпеки та застосувати всі необхідні заходи із захисту довкілля. Учасником надається довідка в довільній формі з переліком наявних власних первинних засобів пожежогасіння (в належному технічному стані, відповідно до норм законодавства України (нові або прийняті після технічного обслуговування (з наданням акту технічного обслуговування), не менше 2-х одиниць: з них не менш 1 вогнегасник порошковий з масою вогнегасної речовини не менш 1 кг; 1 вогнегасник вуглекислотний з масою вогнегасної речовини не менш 1 кг); з наданням інформації, що підтверджують право власності (видаткова накладна або бухгалтерська довідка (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис) за підписом уповноваженої особи учасника, керівника/керівника підприємства, головного бухгалтера/бухгалтера». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність, вказавши у відомостях про учасника посаду керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.); 2) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши гарантійні листи, довідки, інформації з вказанням дати складання, вихідного номеру та ідентифікатору закупівлі. 3) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши лист згідно п.1 розділу 1 тендерної документації. 4) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши гарантійний лист згідно пп.9 п. 1 розділу 3 тендерної документації. 5)Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши письмове підтвердження згідно п. 1 розділу 3 тендерної документації. 6) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши гарантійний лист згідно п. 5 розділу 3 тендерної документації. 7) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши гарантійний лист згідно п. 6 розділу 3 тендерної документації. 8) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши лист – згоду згідно п.1 розділу 5 тендерної документації. 9)Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши гарантії замовникові згідно п. 2 розділу 5 тендерної документації. 10)Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши гарантійний лист згідно пп. 8 п. 2 розділу 5 тендерної документації. 11)Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши гарантійний лист згідно пп. 11 пункту 2 розділу 5 тендерної документації. 12)Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши погоджений проєкту договору про закупівлю. 13)Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши лист згідно п. 4 розділу 6 тендерної документації. 14)Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши Форму «Тендерна пропозиція» приведену у відповідність після аукціону. 15) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши форму «Тендерна пропозиція», що буде повністю відповідати вимогам Додатку № 3 до тендерної документації. 16) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши документи, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази, згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної пропозиції., а саме: стосовно наявності транспортних засобів (власних чи залучених), надаються скани, виготовлені з оригіналів наступних документів: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (на кожний транспортний засіб). Учасником надається гарантійний лист, що транспортиний засіб є справним, чистим та таким, що пройшов технічний огляд. В складі документів своєї пропозиції Учасник (що не є виробником Товару) надає інформаційну довідку щодо наявності складських приміщень (з вказанням адреси розташування, загальної площі), що використовуються для зберігання товару (до довідки надати документ, що підтверджує правові підстави використання складських приміщень). 17) Учаснику закупівлі необхідно усунути вказану невідповідність надавши документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно пункту 2 Додатку 1 до тендерної пропозиції, а саме: Інформація про наявність у учасника таких відповідальних осіб: - відповідальна особа з охорони праці, яка повинна мати необхідні знання (з наданням сканованих копій, виготовлених з оригіналів, наказу про покладення відповідних обов’язків); - відповідальна особа з безпеки дорожнього руху (з наданням сканованих копій, виготовлених з оригіналів, наказу про покладення відповідних обов’язків). Довідка має бути підписана відповідальними такими особами: з ведення кадрової роботи та керівником підприємства. Учасник зобов’язується виконувати умови договору суворо дотримуючись норм та стандартів, правил пожежної безпеки та застосувати всі необхідні заходи із захисту довкілля. Учасником надається довідка в довільній формі з переліком наявних власних первинних засобів пожежогасіння (в належному технічному стані, відповідно до норм законодавства України (нові або прийняті після технічного обслуговування (з наданням акту технічного обслуговування), не менше 2-х одиниць: з них не менш 1 вогнегасник порошковий з масою вогнегасної речовини не менш 1 кг; 1 вогнегасник вуглекислотний з масою вогнегасної речовини не менш 1 кг); з наданням інформації, що підтверджують право власності (видаткова накладна або бухгалтерська довідка (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис) за підписом уповноваженої особи учасника, керівника/керівника підприємства, головного бухгалтера/бухгалтера. Щодо питання другого порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Альона ГАЛАТ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.