Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-02-2024, 00:00
спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою КМУ від 11.11.2022 №1275
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 199 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 995,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина А4240 |
ЄДРПОУ: | 07860272 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Борисюк |
Телефон: | +380979658299 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 33000, Україна, Рівненська область,м. Рівне, м. Рівне |
1 |
у ціновій пропозиції учасника виявлено невідповідності, зокрема у ціновій пропозиції по двом номенклатурним позиціям ( папір офісний А4, сегрегатор А4 70мм) відсутні назва/та або артикул,та/або торгова марка
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.