Період оскарження умов закупівлі - по 20-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 23-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 372 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 860,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Медичний центр Сім’я" |
ЄДРПОУ: | 40390032 Досьє YouControl |
Сайт: | https://www.cpmsd-mukachevo.com |
Контактна особа: | Ніколетта Сабов |
Телефон: | +380500242234 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 89600, Україна, Закарпатська область,м. Мукачево, вул. Ярослава Мудрого, будинок 48 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, що вимагалися відповідно до: 1. Вимоги наведеної у Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», зокрема, «1. Учасник у складі пропозиції має надати заповнений Додаток 1 до тендерної документації. Інформація про відповідність технічним характеристикам пропозиції учасника у Таблиці відповідності, що входить у Додаток 1, вноситься Учасником при заповненні Додатку 1 в цілому (за підписом та печаткою учасника***). *окремим файлом Таблицю відповідності, яка наведена в Додатку 1, подавати не потрібно.». Учасник у складі тендерної пропозиції надав підписаний Додаток 1 (файл «Інформація про відп_сть технічним вимогам.pdf»), проте не в повному обсязі. 2. Вимоги наведеної у Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», зокрема, «6. При поставці товару має бути передвстановлена операційна система Windows 11 Pro 64-bit Ukrainian або Multilanguage OEM з оригінальним сертифікатом справжності (COA) наліпленим на корпус системного блоку, або з наклейкою GML і технологією активація OA 3.0 для підтвердження оригінальності. У видаткових накладних має бути зазначено наявність передвстановленої операційної системи. Надати гарантійний лист.». Учасник у складі тендерної пропозиції надав Гарантійний лист щодо операційної системи (файл «Гарантійний лист щодо операційної системи.pdf»), в якому виявлено невідповідність, а саме: не вказано, що у видаткових накладних буде зазначено наявність передвстановленої операційної системи, що вказана Учасником у п.8 Таблиці відповідності запропонованого учасником товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: 1. Надати заповнений Додаток 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі». 2. Надати гарантійний лист, відповідно вимоги п.6 Додатку 1 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.