Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 80 467,66 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 402,34 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Альона Саєнко |
Телефон: | +380938544454 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Замовник(и): | АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 23.02.2024 року 1. Замовник : Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: Найменування предмету закупівлі: «Канцелярські товари» ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 500 арк./пачка ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку; Папір з липким шаром 51х12 4х100 арк. ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Файл А4 50мкм глянцевий 100шт/пачка ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Сегрегатор А4 70/75мм односторонній синій ДК 021:2015: 30199500-5 Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя; Сегрегатор А4 70мм односторонній бордовий ДК 021:2015: 30199500-5 Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя; Ручка кулькова синя ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки; Олівець графітний НВ з ластиком ДК 021:2015: 30192130-1 Олівці; Книга А4 офсетна 48 арк. клітинка картонна обкладинка ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Книга А4 офсетна 96 арк. клітинка картонна обкладинка ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Книга А4 офсетна 192 арк. клітинка тверда ламінована обкладинка ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Ножиці офісні 160мм ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Коректор-ручка 5мл ДК 021:2015: 30192930-9 Ручки-коректори; Набір маркерів текстових 4 кольори ДК 021:2015: 30192125-3 Маркери; Скріпки 25мм 100 шт/пачка ДК 021:2015: 30197220-4 Канцелярські скріпки; Скріпки 50мм 100шт/пачка ДК 021:2015: 30197220-4 Канцелярські скріпки; Скотч прозорий 48мм х100м ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Скотч 24мм х30м прозорий ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Коректор стрічковий 5мм х 8м ДК 021:2015: 30192910-3 Корегувальна плівка чи стрічка; Ручка кулькова червона ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки; Ручка кулькова чорна ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки; Дестеплер для скоб з фіксатором ДК 021:2015: 30197321-2 Антистеплери; Степлер №10 ДК 021:2015: 30197320-5 Степлери; Степлер №24/6 ДК 021:2015: 30197320-5 Степлери; Діркопробивач 30 арк. металевий з лінійкою ДК 021:2015: 30197330-8 Діроколи; Затиск для паперу 25мм ДК 021:2015: 30193800-6 Затискачі для папірців-записок; Затиск для паперу 32мм ДК 021:2015: 30193800-6 Затискачі для папірців-записок; Затиск для паперу 41мм ДК 021:2015: 30193800-6 Затискачі для папірців-записок; Клей-олівець 8г ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Штамп пластиковий ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ ДК 021:2015: 30192153-8 Штампи; Маркер перманентний 2-3мм чорний кулевидний ДК 021:2015: 30192125-3 Маркери; Ручка гелева синя ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки; Ручка гелева синя ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки; Лінійка 30 см пластикова прозора тонована ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари) Кількість: 556 шт, 495 пач. Місце поставки: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Шевченка, буд.7 Строк поставки товару: До 30.03.2024 року Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 12.02.2023 року, UA-2024-02-12-012719-a 3. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 21.02.2024 14:28 до 21.02.2024 14:57 4. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «АСТЕОН» ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код: 42704450 Місцезнаходження: 49069, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Січових Стрільців буд. 67А Ціна пропозиції: 66 014,04 грн. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. На виконання вимог п.1. р.3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції не надав для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень установчих документів (статуту) та відповідно до вимог чинного законодавства, а саме : оригінал або нотаріально завірена копія Статуту (для юридичних осіб) або лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 5.2. На виконання вимог п. 1.1. Додатку №3 до Документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» Учасник не надав інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. 5.3 На виконання вимог Додатку №3 згідно абзацу 14 пункту 47 Особливостей Учасником надано інформацію у довільній формі стосовно наявності чи відсутності в учасника договірних відносин із замовником, в результаті яких було дострокове розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, але Учасник не вказав протягом якого періоду, а саме - років. 5.4. На виконання вимог п.1. р.3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасником надано згоду з Проєктом договору та його істотними умовами, але без зазначення номеру Додатку, а саме: №6. Відповідно до п. 13 Додатку №3 до Документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» в наданій інформації стосовно наявності чи відсутності в учасника договірних відносин із замовником, в результаті яких було дострокове розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору не вірно вказаний Замовник, адже договір у разі визнання Учасника переможцем закупівлі буде укладатися з Замовником-ініціатором закупівлі. Уповноважена особа Замовника Альона САЄНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.