Період оскарження умов закупівлі - по 13-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 60 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 300,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Машівської селищної ради |
ЄДРПОУ: | 04381467 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Інна Леонідівна Філенко |
Телефон: | +380999406834 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 39400, Україна, Полтавська область,селище міського типу Машівка, вул. Незалежності, буд. 113 |
2 |
1.У складі тендерної пропозиції відсутня скан-копія інструкції з експлуатації; 2.У складі тендерної пропозиції відсутня скан-копія гарантійного талону.; 3.У складі тендерної пропозиції відсутній заповнений та підписаний учасником додаток №1 до проєкту договору (специфікація товару); 4.В довідці «Про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) (файл 1. Довідка щодо виконання аналогічних договорів.pdf) відсутня назва предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника». ПРОТОКОЛ №23__ уповноваженої особи Виконавчий комітет Машівської селищної ради Назва підприємства 21.02.2024 15:35 смт Машівка с. Селещина-1 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 08 лютого 2024 року №15 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 30210000-4 – «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Моноблок Lenovo IdeaCentre 3 27IAP7 (або еквівалент)), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-08-012778-a (далі — Закупівля). За результатами проведеного аукціону, який відбувся 19 лютого 2024 року о 12:30, та за результатами відхилення пропозиції попереднього учасника, найкращою економічно вигідною пропозицією електронною системою визнано пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" (код ЄДРПОУ 30436824). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. У складі тендерної пропозиції відсутня скан-копія інструкції з експлуатації Пункт 10 «Вимоги щодо товару» додатку 1 тендерної документації»: «Товар повинен поставлятися комплектно відповідно до вимог стандартів, технічних умов та мати не менше одного з наступних документів: декларацію про відповідність, сертифікат якості (паспорт якості); інструкцію з експлуатації та гарантійний талон, що надаються учасниками закупівлі у складі пропозиції в сканованому вигляді.» Відповідно до пункту 10 «Вимоги щодо товару» додатку 1 тендерної документації Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції скан-копію інструкції з експлуатації на товар 2. У складі тендерної пропозиції відсутня скан-копія гарантійного талону Пункт 10 «Вимоги щодо товару» додатку 1 тендерної документації»: «Товар повинен поставлятися комплектно відповідно до вимог стандартів, технічних умов та мати не менше одного з наступних документів: декларацію про відповідність, сертифікат якості (паспорт якості); інструкцію з експлуатації та гарантійний талон, що надаються учасниками закупівлі у складі пропозиції в Відповідно до пункту 10 «Вимоги щодо товару» додатку 1 тендерної документації Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції скан-копію гарантійного талону 3. У складі тендерної пропозиції відсутній заповнений та підписаний учасником додаток №1 до проєкту договору (специфікація товару) Пункт 5.2. додатку 5 тендерної документації: Для підтвердження інформації про учасника згідно до встановлених вимог замовника, визначених у Таблиці 1 Додатку 5, Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції … Лист в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про згоду з Проєктом договору, а також заповнений та підписаний учасником додаток №1 до проєкту договору (специфікація товару).» Відповідно до пункту 5.2. додатку 5 тендерної документації Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції заповнений та підписаний учасником додаток №1 до проєкту договору (специфікація товару). 4. В довідці «Про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) (файл 1. Довідка щодо виконання аналогічних договорів.pdf) відсутня назва предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» Пункт 1.1. та підпункт 1.1.1. таблиці «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ЗГІДНО СТ.16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» додатку 3 тендерної документації «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку за встановленою формою, наведеною в таблиці 1 Додатку 1.1 тендерної документації, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір щодо закупівлі товару, що є предметом закупівлі в цьому тендері.» Відповідно до підпункту 22 пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.» Відповідно до пункту 1.1. та підпункту 1.1.1. таблиці «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ЗГІДНО СТ.16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» додатку 3 тендерної документації Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції довідку «Про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) з повною назвою предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника». Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією за 5 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 21 лютого 2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ". Уповноважена особа виконавчого комітету Машівської селищної _ради_________________ (найменування замовника) ________________ (підпис) _Інна ФІЛЕНКО_________ (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.