Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська,103, 50 штук Відповідно до технічного завдання (Додаток 3). Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з дати підписання договру по 29.02.2024року
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 495 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 950,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державний університет "Житомирська політехніка " |
ЄДРПОУ: | 05407870 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Власюк Олена Василівна |
Телефон: | 380412241948 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10005, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ЧУДНІВСЬКА, будинок 103 |
2 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ «ЖИТОМИРСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» Код ЄДРПОУ 05407870 м. Житомир «12»лютого 2024р. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Державного університету «Житомирська політехніка» від 26 червня 2020 р. №284/од, Наказ «Про організацію діяльності уповноваженої особи (осіб) Державного університету «Житомирська політехніка» відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі від 4 травня 2020 р. №184/од та Наказ «Про ліквідацію постійно діючого тендерного комітету» від 31 грудня 2021 р. № 938/од. За результатами розгляду пропозиції учасника ФОП "Волошинова Олена Олександрівна" ( далі – Учасник) Код ЄДРПОУ: 2981209581, Закупівля: UA-2024-02-02-010003-a ВИРІШИВ: Після детального розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: -Відповідно до вимог Тендерної документації, а саме, до розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції : документи, які подає Учасник у складі пропозиції не у формі електронного документа, повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника (за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій документів виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами тощо). Замовник перевіряє дійсність КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Файл накладеного КЕП/УЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті центрального засвідчувального органу. Якщо під час перевірки КЕП/УЕП не відображаються прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). Пропозиція Учасника у випадку ненакладання учасником КЕП/УЕП на тендерну пропозицію та кожен документ окремо то вона вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в тендерної документації, вимогам до предмету закупівлі та його пропозицію буде відхилено на підставі Закону. Учасник не виконав дану вимогу яка передбачена тендерною документацією. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції -Відповідно до Додатку №1 тендерної документації п.8 Інші документи, які повинен подати учасник закупівлі, учасник повиен надати лист-згоду на обробку (в т.ч. збирання, зберігання і поширення) персональних даних. Форма даного документа наведена в додатку№ 1, Учасник надає файл «15. Лист-згода на обробку персональних даних.pdf», даний документ не відповідає вимогам Замовника. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в Додатку №1 тендерної документації п.8 Інші документи, які повинен подати учасник закупівлі. -Відповідно до Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати Документи, для підтвердження того, що він має досвід виконання аналогічного договору: - копія договору на поставку Багатофункціональні пристрої за ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання 2022 - 2023рр., - лист-відгук від цього замовника про співпрацю та якість виконання наданих товарів і послуг. Учасник не виконав дану вимогу яка передбачена Додатком № 1 тендерної документації та надав договір за 2024 рік та лист відгук на договір який не відповідає вимогам додатку № 1. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в Додатку №1 тендерної документації -Відповідно до Додатку №1 тендерної документації п.6 Інші документи, які повинен подати учасник закупівлі, учасник повиен надати розрахунок з обґрунтуванням ціни пропозиції, Замовником даний документ не вбачається в тендерній пропозиції Учасника. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в Додатку №1 п.6 Інші документи, які повинен подати учасник закупівлі тендерної документації 2. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей зазначені в Додатку1 до тендерної документації та Тендерній документації розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції . 3.Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог п.40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». УХВАЛИВ: 1.Надати Учаснику ФОП "Волошинова Олена Олександрівна" Код ЄДРПОУ: 2981209581, Закупівля: UA-2024-02-02-010003-a, 24 години для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, для проведених торгів, Закупівля: UA-2024-02-02-010003-a. 2. Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника процедури закупівлі, в процедурі відкритих торгів з особливостями Закупівля: UA-2024-02-02-010003-a. Уповноважена особа Максим ОСТАПЧУК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.