Період оскарження умов закупівлі - по 17-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 168 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 840,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 42403446 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/inspekciya-z-pitan-kontrolyu-za-parkuvannyam-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Людмила Зайцева |
| Телефон: | +380930826640 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по закупівлі UA-2024-01-12-008086-a Туба з тонером ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку 1) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1.1.Розділом 3 пунктом 1 Тендерної документації, інструкцією з підготовки тендерної пропозиції передбачено надати: 1.1.1. інформацію про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню, встановленим в Додатку 4 до Документації (інформація надається у вигляді порівняльної таблиці вимог замовника і технічних, кількісних та якісних характеристик товару, що Учасник пропонує (обов’язкова умова: за кожною номенклатурною позицією товару вказати назву товару за номенклатурою учасника, назву торгової марки / моделі (за наявності), назву виробника та країну походження виробника); 1.1.2. гарантійний лист із гарантією виконання робіт у відповідності до того, що Інспекція з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради є бюджетною установою та у своїй діяльності керується положеннями Бюджетного кодексу України. Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконані роботи (надані послуги) здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України. 1.2 Розділом 5 пунктом 2 Тендерної документації, іншою інформацією передбачено надати: 1.2.1 довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції; 1.2.2 Учасник надає лист-гарантію щодо достовірності наданої у складі тендерної пропозиції інформації та документів та розуміння свої відповідальності згідно з нормами чинного законодавства України. 1.3 Додатком 3 до тендерної документації, визначено перелік документів та інформації, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі: 1.3.1 Пунктом 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - лист-відгук по наданій копії договору за підписом контрагента за договором із зазначенням номеру, дати та предмету договору; 1.3.2 довідку/інформацію в довільній формі щодо наявності власного авторизованого сервісного центру (центрів), щодо здійснення технічного обслуговування та поточного ремонту туб, із зазначенням його (їх) місцезнаходження та телефонів у м. Дніпро. У разі відсутності власного авторизованого сервісного центру надати Довідку/інформацію в довільній формі, яка засвідчує наявність діючого договору (-ів) з авторизованим сервісним центром на виконання гарантійного та післягарантійного ремонту (у т.ч. технічного обслуговування) із зазначенням його місцезнаходження та телефонів у м. Дніпро; 1.3.3 Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а саме заповнення блоку «Електронна тендерна документація» в електронній системі закупівель – стосовно абзацу 14 пункту 47 Особливостей, учасник процедури закупівлі має надати інформацію у довільній формі із зазначенням інформації стосовно наявності чи відсутності в учасника договірних відносин із замовником, в результаті яких було дострокове розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1.У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні: 2.1.1 гарантійний лист із гарантією виконання робіт у відповідності до того, що Інспекція з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради є бюджетною установою та у своїй діяльності керується положеннями Бюджетного кодексу України. Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконані роботи (надані послуги) здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України; 2.1.2 довідка, складена в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції; 2.1.3 лист-гарантія щодо достовірності наданої у складі тендерної пропозиції інформації та документів та розуміння свої відповідальності згідно з нормами чинного законодавства України; 2.1.4 лист-відгук по наданим копіям договорів за підписом контрагентів за договорами із зазначенням номеру, дати та предмету договору. 2.2. У складі тендерної пропозиції Учасника, документи, які потребують внесення змін: 2.2.1 в інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню, встановленим в Додатку 4 до Документації (інформація надається у вигляді порівняльної таблиці вимог замовника і технічних, кількісних та якісних характеристик товару, що Учасник пропонує (обов’язкова умова: за кожною номенклатурною позицією товару вказати назву товару за номенклатурою учасника, назву торгової марки / моделі (за наявності), назву виробника та країну походження виробника) – відсутня інформація щодо країни походження виробника; 2.2.2 у довідці щодо сервісних центрів відсутня інформація, яка засвідчує наявність діючого договору (-ів) з авторизованими сервісними центрами які знаходяться у м. Дніпро на виконання гарантійного та післягарантійного ремонту (у т.ч. технічного обслуговування); 2.2.3. інформація у довільній формі, стосовно абзацу 14 пункту 47 Особливостей, із зазначенням інформації стосовно наявності чи відсутності в учасника договірних відносин із замовником, в результаті яких було дострокове розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору – надано від переможця, а не від учасника. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, наступні документи: 3.1. гарантійний лист із гарантією виконання робіт у відповідності до того, що Інспекція з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради є бюджетною установою та у своїй діяльності керується положеннями Бюджетного кодексу України. Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконані роботи (надані послуги) здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України; 3.2. довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції; 3.3. лист-гарантію щодо достовірності наданої у складі тендерної пропозиції інформації та документів та розуміння свої відповідальності згідно з нормами чинного законодавства України; 3.4. листи-відгуки по наданим копіям договору № STE-31.49-37-Д-2023 від 21.02.2023 та договору №239 від 27.04.2023 за підписом контрагентів за договорами із зазначенням номеру, дати та предмету договору; 3.5. інформацію про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню, встановленим в Додатку 4 до Документації (інформація надається у вигляді порівняльної таблиці вимог замовника і технічних, кількісних та якісних характеристик товару, що Учасник пропонує (обов’язкова умова: за кожною номенклатурною позицією товару вказати назву товару за номенклатурою учасника, назву торгової марки / моделі (за наявності), назву виробника та країну походження виробника) – із зазначенням інформація щодо країни походження виробника; 3.6. в довідку щодо сервісних центрів додати інформацію, яка засвідчує наявність діючого договору (-ів) з авторизованими сервісними центрами які знаходяться у м. Дніпро на виконання гарантійного та післягарантійного ремонту (у т.ч. технічного обслуговування); 3.7. інформацію у довільній формі, стосовно абзацу 14 пункту 47 Особливостей, із зазначенням інформації стосовно наявності чи відсутності в учасника договірних відносин із замовником, в результаті яких було дострокове розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору – надати від учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.