Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-01-2024, 16:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 351 520,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 757,60 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | СУМСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 45202808 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Андрій Єременеко |
Телефон: | +380665627500 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40021, Україна, Сумська область,місто Суми, вул.Лебединська будинок 13 |
4 |
Доброго дня! Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зазначено наступне: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомляємо Вам про вимогу усунення виявлених нами невідповідностей в документах, що були подані Вами у тендерній пропозиції UA-2024-01-01-001198-a: 1. Відповідно до Частини І Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі: Учасник повинен надати: 7.Завірена підписом Уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі використання) копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія Витягу з Реєстру платників ПДВ – для Учасника, який є платником податку на додану вартість. Завірена підписом Уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі використання) копія свідоцтва платника єдиного податку або оригінал чи копія Витягу з Реєстру платників єдиного податку – для Учасника, який є платником єдиного податку. 2. Відповідно до Частини І Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі: Учасник повинен надати: 9.Опитувальник учасника (згідно з Додатком 5 або Додатком 5.1). Учасником був завантажений даний документ, але відсутній підпис керівника на сторінці № 5. 3. Відповідно до Частини І Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі: Учасник повинен надати: 10.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 10.1.1. Документи підтвердження критерію: довідка з переліком еталонного обладнання з зазначенням правової підстави користування ним; виписка з балансу та /або інший документ, що підтверджує право власності учасника на вказане у довідці обладнання та матеріально-технічну базу; у разі відсутності власного обладнання й матеріально-технічної бази та використання їх на договірних умовах–відповідні договори; копії підтверджуючих документів (паспортів, свідоцтв, сертифікатів) на обладнання, на якому будуть надаватися послуги. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.