Закупівлю оголошено - 01-01-2024, 13:30. Дата останніх змін - 23-01-2024, 09:35

Папір офісний

Закупівля: UA-2024-01-01-001198-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-01-01-000588-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-01-2024, 13:30
по 05-01-2024, 16:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-01-2024, 16:00
по 11-01-2024, 16:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 12-01-2024, 15:03
по 12-01-2024, 15:26

Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-01-2024, 16:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:351 520,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 757,60 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:СУМСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:45202808 Досьє YouControl
Контактна особа:Андрій Єременеко
Телефон:+380665627500
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
40021, Україна, Сумська область,місто Суми, вул.Лебединська будинок 13
4


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Офісний папір А4

2000
пачок
40021 , Україна , Сумська область , Суми , Лебединська, 13 ,
по 31-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Офісний папір А3

100
пачок
40021 , Україна , Сумська область , Суми , Лебединська, 13 ,
по 31-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:03-01-2024, 15:24:02
Видалено01-01-2024, 13:31:23
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:03-01-2024, 15:22:44
Видалено01-01-2024, 13:30:29
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-01-2024, 13:30:29
Експортовано:01-01-2024, 13:30:29
Експортовано:01-01-2024, 13:30:29
Експортовано:01-01-2024, 13:30:29
Експортовано:01-01-2024, 13:30:29
Експортовано:01-01-2024, 13:30:29
Експортовано:01-01-2024, 13:30:29
Експортовано:01-01-2024, 13:30:29
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-01-2024, 13:30:29
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
10
Мінімальний крок аукціону:
1 757,60 UAH
Початок аукціону:
12-01-2024, 15:03
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б, 04073, Олексій
Остаточна пропозиція:
310 200,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
325 512,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
18-01-2024, 10:21
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-01-01-001198-a-b2
Номер договору:
100-42-0124-Р
Дата підписання договору:
23-01-2024, 09:33
Строк дії договору:
з 23-01-2024 по 31-12-2024
310 200,00 UAH
Ціна договору
258 500,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРНЕЙ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Глущенко Данііл Тарасович
Остаточна пропозиція:
310 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
325 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРНЕЙ"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, , , , , Глущенко Данііл Тарасович
Остаточна пропозиція:
310 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
325 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
16-01-2024, 12:43

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-01-24, 12:28:06
24

Доброго дня! Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зазначено наступне: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомляємо Вам про вимогу усунення виявлених нами невідповідностей в документах, що були подані Вами у тендерній пропозиції UA-2024-01-01-001198-a: 1. Відповідно до Частини І Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі: Учасник повинен надати: 7.Завірена підписом Уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі використання) копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія Витягу з Реєстру платників ПДВ – для Учасника, який є платником податку на додану вартість. Завірена підписом Уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі використання) копія свідоцтва платника єдиного податку або оригінал чи копія Витягу з Реєстру платників єдиного податку – для Учасника, який є платником єдиного податку. 2. Відповідно до Частини І Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі: Учасник повинен надати: 9.Опитувальник учасника (згідно з Додатком 5 або Додатком 5.1). Учасником був завантажений даний документ, але відсутній підпис керівника на сторінці № 5. 3. Відповідно до Частини І Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі: Учасник повинен надати: 10.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 10.1.1. Документи підтвердження критерію: довідка з переліком еталонного обладнання з зазначенням правової підстави користування ним; виписка з балансу та /або інший документ, що підтверджує право власності учасника на вказане у довідці обладнання та матеріально-технічну базу; у разі відсутності власного обладнання й матеріально-технічної бази та використання їх на договірних умовах–відповідні договори; копії підтверджуючих документів (паспортів, свідоцтв, сертифікатів) на обладнання, на якому будуть надаватися послуги. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-01-24, 12:28:06

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРНЕЙ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
310 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
325 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
310 200,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
325 512,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ