Період оскарження умов закупівлі - по 06-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-01-2024, 00:00
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Технічна специфікація”. Місце поставки товарів: об’єкти Національного банку України визначені у Додатку 3 до тендерної документації. Кількість поставки товарів: 500 000 шт., а саме: - cамоклеюча етикетка (28х28) – 100 000 шт.; - cамоклеюча етикетка (перфорована) – 400 000 шт. Поставка товару здійснюється згідно із заявками покупця, в яких зазначається номенклатура, кількість та адреси поставки товару відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Строк поставки товару згідно із кожною окремою заявкою покупця становить 10 (десять) робочих днів від дати отримання постачальником такої заявки. Товар у повному обсязі має бути поставлений з дати укладення цього договору і до 31.12.2024 року. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: З технічних питань: Костінов Володимир Йосипович, старший фахівець відділу організації автоматизованого оброблення готівки управління автоматизації та механізації технологічних процесів готівково-грошового обігу Департаменту грошового обігу, адреса: 04070, м. Київ, пл. Контрактова, 2б, тел.: (044) 230-16-83, електронна адреса: [email protected]. З питань огляду зразків товару, які плануються закупити, звертатися до спеціаліста з технічних питань. З організаційних питань: Шітив Віктор Адальбертович, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, адреса: Україна, 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, електронна адреса: [email protected].
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 90 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 900,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Національний Банк України |
ЄДРПОУ: | 00032106 Досьє YouControl |
Сайт: | http://bank.gov.ua |
Контактна особа: | Світлана Архіпова |
Телефон: | +380442540108 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, 9 |
6 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: у складі пропозиції поданої в рамках закупівлі "Самоклеючі етикетки - 30192800-9", код ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне", що підготовлена та надана учасником ТОВ «ФЛЕКСО ПРІНТ ПЛЮС (код за ЄДРПОУ 33343497), відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA2023-12-28-001594-a: - в документі учасника «Тендерна пропозиція» від 05.01.2024 року (файл Тендерна пропозиція pdf) не зазначено країну виробника товару; невірно вказано вартість, а саме зазначено суму (55833,33 грн) без врахування ПДВ, натомість вірна сума ПДВ, яку потрібно зазначити - 11 166,67 грн; - у колонці “Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію” таблиці “Відомості про учасника” документу “Тендерна пропозиція” зазначено “Ігор Бутенко менеджер” при цьому підписантом є “директор Чорненький Віталій Володимирович”. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та пункт 1 додатку 1 «Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації: Документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 4 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оновлені: - Документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 4 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.