Закупівлю оголошено - 26-12-2023, 11:56. Дата останніх змін - 05-03-2024, 17:34

Папір А4

Закупівля: UA-2023-12-26-005310-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-12-26-002207-c
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-12-2023, 11:56
по 02-01-2024, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-01-2024, 11:00
по 05-01-2024, 09:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 08-01-2024, 12:10
по 08-01-2024, 12:57

Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-01-2024, 09:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:2 164 080,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:10 820,40 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:45165321 Досьє YouControl
Контактна особа:Яна Мельник
Телефон:+380673578385
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
21012, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н місто Вінниця, пров.Широцького Костя будинок 24
5


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір А-4

12000
пачок
21012 , Україна , Вінницька область , Вінниця , провулок Костя Широцького, будинок 24 ,
з 22-01-2024 по 31-12-2024
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:26-12-2023, 11:57:04
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:26-12-2023, 11:56:21
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:26-12-2023, 11:56:21
Експортовано:26-12-2023, 11:56:21
Експортовано:26-12-2023, 11:56:21
Експортовано:26-12-2023, 11:56:21
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
15
Мінімальний крок аукціону:
10 820,40 UAH
Початок аукціону:
08-01-2024, 12:10
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б, 04073, Олексій
Остаточна пропозиція:
1 728 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 728 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
17-01-2024, 12:02

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 10-01-24, 16:52:32
24

Під час розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі Папір А4 згідно з кодом ДК 021:2015 - 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (№UA-2023-12-26-005310-a) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА ГРУПА УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР», виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані Учасником у пропозиції, а саме: 1. На виконання пункту 3 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації спрощеної закупівлі Учасник має надати довідку заповнену відповідно до форми, вказаної у додатку 4 до Документації підписана уповноваженою особою Учасника та скріплена печаткою (у разі використання). Так, Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку від 03.01.2024 №14/47 за формою, яка не відповідає формі, вказаної у додатку 4 до Документації. 2. У складі пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист щодо можливості учасника поставити товар відповідно до вимог цієї документації, включаючи умови проекту договору, що зазначений у Додатку № 5 до цієї документації, із зазначенням інформації про виробника предмета закупівлі та країну його походження, згідно пункту 1 розділу «Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» додатку 2 Документації спрощеної закупівлі. Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Довідка заповнена відповідно до форми, вказаної у додатку 4 до документації підписана уповноваженою особою Учасника та скріплена печаткою (у разі використання). 2. Гарантійний лист щодо можливості учасника поставити товар відповідно до вимог цієї документації, включаючи умови проекту договору, що зазначений у Додатку № 5 до цієї документації. Гарантійний лист має містити інформацію про виробника предмета закупівлі та країну його походження.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-01-24, 16:52:32
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-12-26-005310-a-a1
Номер договору:
2013-00137-24
Дата підписання договору:
05-03-2024, 17:33
Строк дії договору:
з 05-03-2024 по 31-12-2024
Ціна договору до змін:
1 728 000,00 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
1 440 000,00 UAH
1 728 000,00 UAH
Ціна договору
1 440 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
1 727 870,40 UAH
Ціна договору після внесення змін
1 439 892,00 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 728 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 728 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 854 720,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 891 440,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
НЕ ЗАЛУЧЕНО
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Ромус-Поліграф"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 860 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 980 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не залучатимуться
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДМ ЕНЕРДЖІ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 889 520,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 013 600,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 016 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 016 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 154 960,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 154 960,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ