Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-01-2024, 09:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 164 080,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 10 820,40 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 45165321 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Яна Мельник |
Телефон: | +380673578385 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21012, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н місто Вінниця, пров.Широцького Костя будинок 24 |
5 |
Під час розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі Папір А4 згідно з кодом ДК 021:2015 - 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (№UA-2023-12-26-005310-a) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА ГРУПА УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР», виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані Учасником у пропозиції, а саме: 1. На виконання пункту 3 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації спрощеної закупівлі Учасник має надати довідку заповнену відповідно до форми, вказаної у додатку 4 до Документації підписана уповноваженою особою Учасника та скріплена печаткою (у разі використання). Так, Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку від 03.01.2024 №14/47 за формою, яка не відповідає формі, вказаної у додатку 4 до Документації. 2. У складі пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист щодо можливості учасника поставити товар відповідно до вимог цієї документації, включаючи умови проекту договору, що зазначений у Додатку № 5 до цієї документації, із зазначенням інформації про виробника предмета закупівлі та країну його походження, згідно пункту 1 розділу «Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» додатку 2 Документації спрощеної закупівлі. Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Довідка заповнена відповідно до форми, вказаної у додатку 4 до документації підписана уповноваженою особою Учасника та скріплена печаткою (у разі використання). 2. Гарантійний лист щодо можливості учасника поставити товар відповідно до вимог цієї документації, включаючи умови проекту договору, що зазначений у Додатку № 5 до цієї документації. Гарантійний лист має містити інформацію про виробника предмета закупівлі та країну його походження.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.