Період оскарження умов закупівлі - по 20-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 540 370,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 701,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Хмельницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40887956 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Григоренко Олена Станіславівна |
| Телефон: | +380382656446 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 29013, Україна, Хмельницька область,м Хмельницький, вул Подільська 54 |
2 |
Згідно пункту 3 розділу «Вимоги до предмету закупівлі" Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», якщо Учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист від виробника продукції (персональних комп’ютерів) або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару. Учасником у складі тендерної пропозиції надано авторизаційний лист виробника з терміном дії на весь час постачання продукції та в дужках зазначено до 31.12.2023 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями авторизаційний лист виробника з терміном дії на весь час постачання продукції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.