Період оскарження умов закупівлі - по 17-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-12-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 91 200,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 456,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Альона Саєнко |
| Телефон: | +380938544454 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | Департамент економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
08-01-2024, 00:03
Період оскарження:
з 28-12-2023, 09:51 по 08-01-2024, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 21.12.2023 року 1. Замовник : Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: Найменування предмету закупівлі: Канцелярські товари ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Сегрегатор А4 70мм двосторонній синій ДК 021:2015: 30199500-5 Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя; Сегрегатор А4 50мм двосторонній синій ДК 021:2015: 30199500-5 Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя; Папка для паперів на зав'язках картон А4+ 0,40мм ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби; Олівець графітний НВ ДК 021:2015: 30192130-1 Олівці; Швидкосшивач картонний А4+ 0,40мм ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби; Набір маркерів текстових 3 кольори ДК 021:2015: 30192125-3 Маркери; Ручка кулькова синя ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки; Ручка кулькова синя ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки; Папка на гумці пластикова А4 ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Ніж канцелярський 9мм пластиковий корпус ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя; Чинка без контейнера металева ДК 021:2015: 30192133-2 Точила для олівців; Скотч 48mm*100*40mkm прозорий ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Скотч 18мм х30м прозорий ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Швидкозшивач пластиковий з прозорим верхом А4 ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Щоденник А5 датований ДК 021:2015: 30196200-1 Ділові щоденники або змінні блоки до них; Діркопробівач 20арк з лінійкой ДК 021:2015: 30197330-8 Діроколи; Коректор-ручка 5мл з металевим накінечником ДК 021:2015: 30192930-9 Ручки-коректори; Файл А4+ 40мкм глянцевий ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Коректор стрічковий 5мм*20м ДК 021:2015: 30192160-0 Коректори; Клей сілікатний 50 мл з губкою ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Папка-куточок пластикова А4 ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Линійка пластикова у блістері 30 см чорна ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Календарь настільний офсет перекидний 2024р ДК 021:2015: 30199792-8 Календарі; Клей-олівець 15г PVP ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Клей ПВА 100мл з ковпачком ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Швидкозшивач пластиковий А4 ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Папір з липким шаром 76*76 100арк NEON mix ДК 021:2015: 30199410-7 Самоклейний папір; Ластик для олівця ДК 021:2015: 30192100-2 Гумки; Ножиці офісні 190мм ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя; Папір для нотаток 85мм*85мм*300арк ДК 021:2015: 30197621-5 Паперові блоки для фліпчартів; Скоби №10/5 20арк ДК 021:2015: 30197100-7 Скоби, кнопки, креслярські кнопки; Скоби №24/6 30арк ДК 021:2015: 30197100-7 Скоби, кнопки, креслярські кнопки; Дестеплер для скоб з фіксатором ДК 021:2015: 30197321-2 Антистеплери; Степлер №10 12л 50мм ДК 021:2015: 30197320-5 Степлери; Степлер №24/6 25л 60мм ДК 021:2015: 30197320-5 Степлери; Скріпки 25мм ДК 021:2015: 30197220-4 Канцелярські скріпки; Папка пластикова А4 притиск ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Конверт немаркований А4 білий ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби; Конверт немаркований А5 білий ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби; Калькулятори ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя; Лоток вертикальний пластиковий 4 відділення ДК 021:2015: 30193200-0 Настільні лотки та органайзери; Шпагат банківський 725м ДК 021:2015: 30191100-5 Архівне устаткування; Стікер-закладка ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Журнал реєстрації Вступного інструктажу з питань охорони праці ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Журнал реєстрації Інструктажів з питань охорони праці на робочому місці ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Журнал реєстрації Інструктажів з питань охорони праці на робочому місці ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Журнал обліку видачі інструкцій з охорони праці на підприємстві ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари ) Кількість: 670 паковання; 3277 штук Місце поставки товару: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 Строк поставки товару: До 31.12.2023 року 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 12.12.2023 року, UA-2023-12-12-022837-a 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 20.12.2023 11:41 до 20.12.2023 12:04 5. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування: ФОП "КУКУЗА ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код: 3164721184 Місцезнаходження: 51275, Дніпропетровська область, Новомосковський р-н, с. Всесвятське, вул. Щорса, буд. 2 6. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 6.1 На виконання вимог п.1. р.3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції надав Тендерну пропозицію не від імені першої особи. 6.2 На виконання вимог п.1.5 « Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» відповідно Додатку №3 Учасником надано інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища без зазначення цих заходів. Уповноважена особа Замовника Альона САЄНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.