Період оскарження умов закупівлі - по 15-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 276 137,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 761,37 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області |
ЄДРПОУ: | 13486010 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Цехановська Анжела |
Телефон: | 380731209960 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
5 |
Замовник вимагає усунути виявлені невідповідності в інформації та/або документах , що подані ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" у складі тендерної пропозиції, та надати наступні документи/інформацію, а саме: 1. Передбачені пунктом 7 розділу І тендерної документації у разі надання інших документів, складених іншою мовою, ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними. Для підтвердження інформації, вказаної в документах ISO 14001 з перекладом.pdf, ISO 9001 з перекладом.pdf просимо засвідчити переклад (або справжність підпису перекладача) нотаріально. 2. Для підтвердження інформації, вказаної в документі 56_[23-10-2023 10.47.29]Лист щодо уповноваженої особи.pdf, просимо надати копією протоколу зборів засновників від 29.08.2019 № 2.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.