Період оскарження умов закупівлі - по 06-12-2023, 00:00
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 455 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 275,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) |
ЄДРПОУ: | 43315529 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Охременко Анастасія Василівна |
Телефон: | +380563712767 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49027, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А |
1 |
ПРОТОКОЛ № 86/02 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 11 грудня 2023 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ФОП Філонова Дмитра Вадимовича, поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (Картриджі), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-01-016128-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 01.12.2023 в системі електронних закупівель за № UA-2023-12-01-016128-a було оголошено процедуру закупівлі товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (Картриджі). 09.12.2023 система електронних закупівель за № UA-2023-12-01-016128-a перейшла у статус «Кваліфікація переможця», оскільки для участі у процедурі закупівлі було подано одну тендерну пропозицію, а саме від: Керуючись пунктом 36 Особливостей, Замовник розглядає подану тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону, з урахуванням положень пункту 43 Особливостей, яка визначена найбільш економічно вигідною, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ФОП Філонова Дмитра Вадимовича виявила наступне. Абзацом 7 пункту 11 Додатку до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: У випадку, якщо Учасник не є виробником еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), Учасник у складі тендерної документації повинен надати авторизаційний лист від виробника еквівалентного запропонованого товару, в якому виробник надає право Учаснику представляти його інтереси у торгах із зазначенням номеру закупівлі, терміну гарантії запропонованого товару та у випадку визначення Учасника переможцем торгів, виробник гарантує здійснити поставку запропонованого товару у асортименті, кількості та строках, визначеними умовами торгів. Авторизаційний лист містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Філонова Дмитра Вадимовича надано авторизаційний лист, але за розглядом якого встановлено відсутність у його змісті інформації щодо терміну гарантії запропонованого товару та підтвердження того, що у випадку визначення Учасника переможцем торгів, виробник гарантує здійснити поставку запропонованого товару у асортименті, кількості та строках, визначеними умовами торгів, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції авторизаційний лист, підготовлений у відповідності до вимог тендерної документації в цій частині. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущена Учасником ФОП Філоновим Дмитром Вадимовичем помилка не призводить до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ФОП Філонову Дмитру Вадимовичу, протягом 24 годин виправити невідповідності у тендерній пропозиції, поданій для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (Картриджі), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-01-016128-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – головний спеціаліст центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Анастасія ОХРЕМЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.