Період оскарження умов закупівлі - по 05-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 232 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 160,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ |
ЄДРПОУ: | 26252302 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кіслова Ірина Ігорівна |
Телефон: | 380667897426 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01009, Україна, Київська область,Київ, Банкова, 6-8 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Невідповідності в документах та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме невідповідності у наданих Учасником документах та інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно п. 1 Розділу 1 Додатку 1. Згідно вимоги Тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме : “2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 2.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, предметом якого є ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне та/або договір у якому предметом договору є постачання товарів подібних визначеним у технічній специфікації Додатку 2 тендерної документації). 2.2. копії/ю договору (договорів), зазначеного в довідці, в повному обсязі. 2.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, та копія якого надана у повному обсязі.” При розгляді документів Учасника виявлено невідповідності, а саме: Учасником , в складі тендерної пропозиції” надано Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) (документ з назвою “Додаток 1 аналогічний договір.pdf”) та копію договору , зазначеного в довідці (документ з назвою “Договір 210 від 29.06.21.pdf”). Довідка містить відомості про контрагента, Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради, з яким укладено договір № 210 від 29.06.2021р., в тому числі і адресу “65017, Одеська обл., місто Одеса, вулиця Косовська, будинок 2-Д”. Згідно наданого, в складі тендерної пропозиції аналогічного договору (документ “Договір 210 від 29.06.21.pdf”) адреса контрагента, вказана в реквізитах, 65022, м. Одеса, вул. Косовська, буд. 2-Д. Зважаючи на вищевикладене, необхідно привести у відповідність документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям таким, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно, надати для підтвердження відповідності документи та інформацію, а саме: Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 2) Невідповідності в документах та інформації, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подання яких вимагається тендерною документацією, а саме в ЦІНОВІЙ ПРОПОЗИЦІЇ згідно Додатку 4 до тендерної документації. Учасником, в складі тендерної пропозиції надано: - Цінову пропозицію (документ під назвою “Додаток 4 тендерна пропозиція.pdf”) в якому зазначено найменування товару, запропонованого Учасником “Папір А4 Excellent Copy” — 1366 пач., “Папір A-Grafik”- 10 пач.; - Технічну специфікацію (документ під назвою “Додаток 2 учасник.pdf”) в якому зазначено Інформація про товар, що пропонується, в тому числі найменування товару “Папір А4” — 1366 пач., “Папір SRA3” 10 пач. Зважаючи на вищевикладене, необхідно привести у відповідність Цінову пропозицію, вказавши найменування товару, запропонованого Учасником відповідно до Технічної специфікації та надати для підтвердження відповідності документи та/або інформацію, а саме: ЦІНОВУ ПРОПОЗИЦІЮ згідно ДОДАТКУ 4 до тендерної документації.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Невідповідності в документах та інформації відповідно п. 4 Розділу ІV Додатку 1- Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців), інші документи від Учасника. Згідно вимоги Тендерної документації (інші документи від Учасника), Учасник має надати в складі тендерної пропозиції “Довідка в довільній формі, яка містить відомості про Учасника: Повне найменування; Юридична адреса; Поштова або фактична адреса; Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП, група ФОП ); Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, у якому відкритий рахунок та МФО); Телефон; E-mail; Посада керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ); Система оподаткування; Основний вид діяльності” При розгляді документів Учасника виявлено невідповідності, а саме: Учасником, надано документ “ВІДОМОСТЬ ПРО УЧАСНИКА.pdf” Вих. № 17 /іп 2023 від 07.12.2023. Документ наданий Учасником “ВІДОМОСТЬ ПРО УЧАСНИКА.pdf” містить: - відомості про систему оподаткування “Платник податку на додану вартість”. В залежності від сплачуваних податків виділяють «загальну систему оподаткування» та «спрощену систему оподаткування». Учасником не зазначено чи він перебуває на «загальній системі оподаткування» чи «спрощеній системі оподаткування». В залежності від сплачуваних податків (податок на прибуток vs Єдиний податок, податок на прибуток і ПДВ vs Єдиний податок) виділяють «загальну систему оподаткування» та «спрощену систему оподаткування». - відомості про основний вид діяльності “Оптова торгівля”, згідно наданого ВИТЯГУ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 08.11.2023 (“Витяг з ЄДР 08.11.2023”) основним видом діяльності є “46.90 Неспеціалізована оптова торгівля (основний)” Зважаючи на вищесказане, необхідно привести у відповідність документи та інформацію, відповідно п. 4 Розділу ІV Додатку 1- Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців), інші документи від Учасника, надати Довідку в довільній формі, яка містить відомості про Учасника (Повне найменування; Юридична адреса; Поштова або фактична адреса; Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП, група ФОП ); Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, у якому відкритий рахунок та МФО); Телефон; E-mail; Посада керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ); Система оподаткування; Основний вид діяльності.) з виправленням в інформації, а саме: Система оподаткування; Основний вид діяльності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.