Період оскарження умов закупівлі - по 05-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 350 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 750,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | територіальне управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області |
ЄДРПОУ: | 26293548 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Швень Олександра Анатоліївна |
Телефон: | +380382658297 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вул.Соборна, 75 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Корвет» в процедурі відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі по предмету «Папір офісний» (ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-30-012847-a, Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасника подано форму «Тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 1 тендерної документації, під час заповнення таблиці учасником вказано найменування товару (назва, виробник, марка, модель), загальну вартість пропозиції та іншу інформацію, яку вимагав Замовник, однак не зазначено кількість товару. Гарантійним листом від 06.12.2023 № 003 ТОВ «КОРВЕТ» гарантує поставити товар у кількості згідно вимог визначених замовником у Додатку №4. Також учасником надано лист-довідку від 07.12.2023 № 142 (відповідно до Додатку 4 тендерної документації) з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , де зазначена кількість товару, а саме 2027 пачки паперу та гарантовано учасником виконання передбачених замовником вимог. Довідка підписана директором ТОВ «КОРВЕТ» Вітюк Т.В. та накладено кваліфікованим електронним підписом. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи викладене, просимо усунути невідповідність у документах учасника та зазначити в формі «Тендерна пропозиція» кількість товару відповідно до Додатку 1 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.