Період оскарження умов закупівлі - по 29-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 270 891,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 354,46 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Альона Саєнко |
Телефон: | +380938544454 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Замовник(и): | ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 05.12.2023 року 1. Замовник : Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: Найменування предмету закупівлі: Папір офісний ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку) Кількість: 1500 пачок Місце поставки товару: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 Строк поставки товару: До 20.12.2023 року 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 21.11.2023 року, UA-2023-11-21-017007-a 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 04.12.2023 14:40 до 04.12.2023 15:03 5. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код: 39417349 Місцезнаходження: 49069, м. Дніпро, вул. Січових Стрільців. 67-А. 6. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 6.1 На виконання вимог п.1. р.3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції надав порівняльну таблицю в якій змінені кількісні характеристики Замовника, а саме кількість в ТД Замовника - 1500, а Учасник зазначив - 93. 6.2 На виконання вимог п.1. р.3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції надав порівняльну таблицю в якій не зазначено одиниця виміру. 6.3 На виконання вимог п.1 Додатку №3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» Учасник надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору в якій невірно вказано рік дати укладання договору та строку дії договору, а саме дата укладання договору - 15.11.2022 р. та строк дії договору 31.12.2022 р. Уповноважена особа Замовника Альона САЄНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.