Період оскарження умов закупівлі - по 22-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-11-2023, 00:00
стрічка кольорова до принтеру
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 36 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 360,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Київська міська рада |
ЄДРПОУ: | 22883141 Досьє YouControl |
Контактна особа: | 2027049 |
Телефон: | 0442027049 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01044, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товаруe/
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
30-12-2023, 00:02
Період оскарження:
з 19-12-2023, 17:45 по 30-12-2023, 00:00
Документи:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи зазначене, прошу надати: 1. Проєкт договору про закупівлю, викладений у Додатку 3 тендерної документації. 2. Довідку у довільній формі, про виконання аналогічного договору, із зазначенням: назва організації - Замовника, № Договору, дата укладання Договору (на підтвердження надати копію аналогічного договору, відповідно до предмета закупівлі, із усіма без винятку додатками до цього договору, актами та/або накладними, рахунками, тощо).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.