Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-11-2023, 08:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 75 465,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 377,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Департамент транспортної інфраструктри виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 37405284 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Альперович Людмила Миколаївна |
| Телефон: | 380443666332 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01030, Україна, Київська область,Київ, вулиця Леонтовича, будинок 6 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації 1. Перелік виявлених невідповідностей: - відсутня інформація, передбачена Додатком 1 до Оголошення за формою «Умови пропозиції»; - в Довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за 2022 або 2023 рік, яка надана за відповідною формою, відсутня інформація про другого покупця (контрагента), що передбачена пп. 2.1. пункту 2 Додатку 4 до Оголошення. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 до Оголошення та пп. 2.1. пункту 2 Додатку 4 до Оголошення. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - інформація за формою «Умови пропозиції» згідно з Додатком 1 до Оголошення; - доповнити Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за 2022 або 2023 рік інформацією про другого покупця (контрагента), із поданням відповідних документів, передбачених пп.2.2 та 2.3. пункту 2 Додатку 4 до Оголошення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.