Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-11-2023, 18:00
Закінчення періоду оскарження по прекваліфікації перед аукціоном - 21-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 15-11-2023, 00:00
По результатах тендеру планується укладення договору на Закупівля паперу офісного формату А4 та А3 для відділень АТ Сенс Банк терміном 6 місяців
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 767 704,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 838,52 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 2 |
| Наявність прекваліфікації: | Так |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК" |
| ЄДРПОУ: | 23494714 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://sensebank.com.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Клименко |
| Телефон: | 380672381121 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03150, Україна, Київська область,Київ, вул. Велика Васильківська, 100 |
2 |
Шановний учаснику, в своїй пропозиції ви вказали два можливих бренди офісного паперу: Multi Office та Rey copy, але сертифікат якості, який би підтверджував відповідність технічним вимогам тендеру надано лише по Multi Office. Просимо або надати сертифікат якості по Rey copy для підтвердження відповідності технічним вимогам, або змінити пропозицію, залишивши в ній лише Multi Office. Дякуємо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.