Період оскарження умов закупівлі - по 04-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-11-2023, 00:00
Категорія замовника згідно статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - орган місцевого самоврядування. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 250 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 250,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 7 500,00 UAH |
Замовник: | Міжгірська селищна рада |
ЄДРПОУ: | 04350910 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Горова |
Телефон: | +380967779863 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 90000, Україна, Закарпатська область,Міжгірський р-н, смт. Міжгір'я, Вул. Шевченка, будинок 77 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей фізичною особою-підприємцем Балюк Маріанною Миколаївною (далі – ФОП Балюк М.М., учасник). 1. На виконання пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції тендерну пропозицію згідно Додатку № 3 до тендерної документації. У тендерній пропозиції ціни вказуються за кожну одиницю виміру товару, який пропонується для постачання, вартість кожного найменування із урахуванням кількості, зазначеної в технічних вимогах, та остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції. 1.1. Подана Вами загальна вартість тендерної пропозиції у формі «Тендерна пропозиція» згідно Додатку № 3 до тендерної документації не відповідає ціновій пропозиції товарів за кожну одиницю виміру. Зокрема: у зазначеній формі «Тендерна пропозиція» вартість однієї одиниці товару «Персональний комп’ютер Dia West R7 Business» не відповідає загальній вартості усіх одиниць (9 шт.) товару «Персональний комп’ютер Dia West R7 Business». Тобто, вартість без ПДВ 1 (однієї) шт. складає 25 074,00, а загальна вартість з ПДВ складає 148 866,00. 1.2. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати наступний документ: Тендерну пропозицію згідно Додатку 3 до тендерної документації, відкориговану у частині цінової інформації за одиницями виміру товарів, на загальну вартість 227 670,00 грн. Тобто, відкоригована частина цінової інформації не призведе до зміни предмета закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.