Період оскарження умов закупівлі - по 02-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-11-2023, 00:00
ноутбуки - 15 щт.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 405 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 025,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління ПФУ у Львівській області |
| ЄДРПОУ: | 13814885 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.pfu.gov.ua/lv/ |
| Контактна особа: | Маріанна Шиба |
| Телефон: | +380678545495 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79016, Україна, Львівська область,м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-11-2023, 00:02
Період оскарження:
з 07-11-2023, 12:15 по 18-11-2023, 00:00
Документи:
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування., затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищеневадене, повідомляємо, що згідно із додатком 1, 2 до тендерної документації Учасник зобов’язаний надати документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа від виробника (або офіційного представництва виробника) обладнання щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro. Учасником згідно порівняльної таблиці запропонований товар - Ноутбук Lenovo V15 G3 IAP (82TT003CRA) https://shop.lenovo.ua/notebooks/nou tbuk-lenovo-v15-g3-iap-businessblack-82tt003cra.html#prodSpecs, проте надано Лист Авторизація, згідно якого ТОВ «Компаком - Вірний напрямок» уповноважений до подачі тендерної пропозиції, проведенню переговорів, з наступним укладанням договору на закупівлю персональних комп’ютерів (Фаховий, Хижак та Міцний). У зв’язку із вищенаведеним, просимо долучити Лист Авторизація на запропонований Вами товар, а саме: Ноутбук Lenovo V15 G3 IAP (82TT003CRA)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.