Період оскарження умов закупівлі - по 29-10-2023, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-10-2023, 01:00
Найменування замовника: Головне управління Національної поліції в Житомирській області. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40108625. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Назва предмета закупівлі: ДДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 Папір для друку) Папір А-4. Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 1400 000.00 грн. з ПДВ. Код економічної класифікації видатків бюджету: 2210. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями. Орієнтовний початок проведення: жовтень 2023 року. Джерело фінансування: кошти загального фонду Державного бюджету
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 400 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Житомирській області |
| ЄДРПОУ: | 40108625 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Масна |
| Телефон: | +380412407625 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Старий бульвар, 5/37 |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.