Період оскарження умов закупівлі - по 29-10-2023, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-10-2023, 01:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 30 800,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 154,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Альона Саєнко |
Телефон: | +380938544454 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Замовник(и): | ЛІВОБЕРЕЖНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 06.11.2023 року 1. Замовник : Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: Найменування предмету закупівлі: «Канцелярські товари» ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Штамп на автоматичній оснастці (58ммх38 мм) ДК 021:2015: 30192153-8 Штампи; Штамп на автоматичній оснастці (58ммх22 мм) ДК 021:2015: 30192153-8 Штампи; Штамп на автоматичній оснастці (50ммх30 мм) ДК 021:2015: 30192153-8 Штампи; Штамп на автоматичній оснастці (27ммх10 мм) ДК 021:2015: 30192153-8 Штампи; Штамп на автоматичній оснастці (58ммх22 мм) ДК 021:2015: 30192153-8 Штампи; Штамп на автоматичній оснастці (20ммх10 мм) ДК 021:2015: 30192153-8 Штампи; Штамп на автоматичній оснастці (75ммх15 мм) ДК 021:2015: 30192153-8 Штампи; Затискач для паперу металевий 32 мм (біндер) ДК 021:2015: 30193800-6 Затискачі для папірців-записок; Затискач для паперу металевий 41 мм (біндер) ДК 021:2015: 30193800-6 Затискачі для папірців-записок; Затискач для паперу металевий 51 мм (біндер) ДК 021:2015: 30193800-6 Затискачі для папірців-записок; Коректор-ручка ДК 021:2015: 30192930-9 Ручки-коректори; Маркер текстовий ДК 021:2015: 30192125-3 Маркери; Маркер текстовий ДК 021:2015: 30192125-3 Маркери; Маркер текстовий ДК 021:2015: 30192125-3 Маркери; Нитки для прошивки документів ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Шпагат джгутовий ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Папка архівна А4 на зав’язках ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Планінг настільний тижневий, недатований ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя) Місце поставки: 49051, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Петра Калнишевського, буд.55 Кількість товару: 218 шт. 130 пач. Строк поставки товару: До 01.12.2023 року Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 24.10.2023 року, UA-2023-10-24-014921-a 3. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 02.11.2023 14:58 до 02.11.2023 15:21 4. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування: ТОВ "Торгово-Виробнича Група Український папір" ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код: 41136522 Місцезнаходження: 04073, Україна, місто Київ, вул. Куренівська, будинок 2-Б. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. На виконання вимог Додатку №3 згідно абзацу 14 пункту 47 Особливостей Учасником надано інформацію у довільній формі без зазначення інформації стосовно наявності чи відсутності в Учасника договірних відносин із Замовником. 5.2. На виконання вимог п.1.5 згідно Додатку №3 Учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб датою раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа. 5.3. В недотримання вимог Додатку 1 Тендерна пропозиція Учасником при оформленні Тендерної пропозиції не зазначено ідентифікатор закупівлі. Уповноважена особа Замовника Альона САЄНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.