Період оскарження умов закупівлі - по 29-10-2023, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-10-2023, 01:00
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Програма забезпечення обороноздатності військових формувань Тернопільського гарнізону та військового призову Тернопільської міської територіальної громади на 2023 рік (зі змінами)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 30 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 150,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Тернопільська міська рада |
ЄДРПОУ: | 34334305 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Волошин Наталя |
Телефон: | 380674473114 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Листопадова, 5 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 24.10.2023 № 175/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання: … - 2) інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. … Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги згідно з пунктом 28 та пунктом 44 Особливостей» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. • Відповідно до таблиці п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» встановлено вимогу, зокрема: … Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі за 2021-2022 роки. … Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було постачання товару, а саме Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку/ багатофункціональний пристрій та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про досвід виконання аналогічного договору» без дати реєстрації та номера, в якій зазначена інформація про виконання учасником аналогічного договору у періоді 2022 рік, що відповідає вимогам замовника, однак учасником повідомлено про виконаний договір та надано копії підтверджуючих документів про виконання договору від 29.11.2022 року № 238 за кодом ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання, що не відповідає вимогам замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену довідку про досвід виконання аналогічного договору із зазначення повної інформації відповідно до вимог замовника, в тому числі врахувати період 2021 – 2022 роки та вимогу що розуміти під аналогічним договором за предметом закупівлі, а саме: виконаний договір, предметом якого було постачання товару, а саме: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку/ багатофункціональний пристрій та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. 2. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник вимагає подання: … 5) проекту договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 4 до тендерної документації); … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано (не завантажено) проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 4 до тендерної документації), що не відповідає вимогам замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 4 до тендерної документації), що вимагається замовником у тендерній документації. 3. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник вимагає подання: … Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірені печаткою, у разі її використання та повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано (завантажено) усі документи, що складені учасником, не оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме відсутність дати реєстрації документа учасника, що не унеможливлює встановити відповідність вимозі, вказаній у тендерній документації, а саме: документи повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, усі документи, що складені учасником, з дотриманням вимог замовника, що вказані в тендерній документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.