Період оскарження умов закупівлі - по 16-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-10-2023, 00:00
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У разі, якщо у змісті тендерної пропозиції зустрічаються торгова марка, загальноприйняті міжнародні терміни, адреси електронної пошти тощо, які неможливо перекласти з іноземної мови та/або з метою збереження їх ідентифікації, допускається їх зазначення без перекладу. Товар має постачатися за адресою Замовника: вул. Лягіна,6 м. Миколаїв, Миколаївська область, 54001.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 13 340,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 266,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління ДПС у Миколаївській області |
| ЄДРПОУ: | 44104027 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кіона Олена Володимирівна |
| Телефон: | +380512501857 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, вулиця Лягіна, будинок 6 |
3 |
Шановний Учаснику! Замовником під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Згідно з вимогами пп. 1.1 п. 1 таблиці 1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» Додатку 2 до тендерної документації, Учасник мав завантажити через електронну систему закупівель, зокрема, інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (за формою згідно з додатком 2.1 до тендерної документації), яка мала містити інформацію про виконання аналогічного договору (-ів), тобто своєчасного повного виконання такого договору (-ів). Під аналогічним договором мається на увазі договір, предмет якого по суті відповідає предмету закупівлі в цьому тендері. Крім того, Учасник мав надати копію(-ї) договору(-ів), вказаного(-их) у Інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі; копії актів наданих послуг, що підтверджують достовірність та повноту виконання договору(-ів) вказаного(-их) в довідці (п.1.2). На виконання вищевказаних вимог, Учасником ТОВ «ДНІПРО ІНТЕРШОП» було надано довідку від 16.10.2023 № 16/10/9а/23 (далі – Довідка), згідно з якою Учасник має досвід виконання аналогічного договору, а саме: від 09.02.2023 № 12, укладеного з ГУ Держпродспоживслужби в Черкаській області. При цьому, в графі «Найменування замовника» Довідки, зазначено особу Балацька Олена Сергіївна, яку не зазначено в договорі від 09.02.2023 № 12. Також, в графі «Інформація про виконання договору», не вказано самого факту виконання даного договору (виконано у повному обсязі/не виконано/розірвано). Відповідно до вимог п.п. 1.4., 1.5., 1.6. п.1. Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються Замовником» Додатку 2 до тендерної документації Учасник мав завантажити через електронну систему закупівель: - копію довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків для керівників юридичних осіб; - копію паспорту або копію ID картки та копію виписки з інформацією з ID картки про місце реєстрації для керівників юридичних осіб; - лист у довільній формі про надання Учасником згоди на обробку та зберігання Замовником персональних даних, отриманих Замовником в результаті проведення даної закупівлі, відповідно до положень ЗУ «Про захист персональних даних» для керівників юридичних осіб. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії: довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків для керівника ТОВ «ДНІПРО ІНТЕРШОП», паспорту або копію ID картки та копію виписки з інформацією з ID картки про місце реєстрації керівника ТОВ «ДНІПРО ІНТЕРШОП», а також лист у довільній формі про надання Учасником згоди на обробку та зберігання Замовником персональних даних, отриманих Замовником в результаті проведення даної закупівлі, відповідно до положень ЗУ «Про захист персональних даних» для керівника ТОВ «ДНІПРО ІНТЕРШОП». Крім того, відповідно п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Учаснику у складі своєї тендерної пропозиції необхідно було завантажити, зокрема, лист у довільній формі щодо письмової згоди Учасника з проєктом договору, визначеним у додатку 5 до тендерної документації та проєкт договору з додатками, заповнений з боку Учасника. На виконання вказаних вимог Учасником було надано Лист-згоду з проєктом договору, визначеним у додатку 5 до тендерної документації, але не надано самого проєкту договору з додатками, заповненого з боку Учасника. Для усунення виявленої невідповідності Вам необхідно, подати протягом 24 годин шляхом завантаження через електронну систему закупівель: 1. Приведену у відповідність інформацію, зазначену у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 16.10.2023 № 16/10/9а/23 до наявного договору. 2. Копію довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків для керівника ТОВ «ДНІПРО ІНТЕРШОП». 3. Копію паспорту або копію ID картки та копію виписки з інформацією з ID картки про місце реєстрації для керівника ТОВ «ДНІПРО ІНТЕРШОП»; 4. Лист у довільній формі про надання Учасником згоди на обробку та зберігання Замовником персональних даних, отриманих Замовником в результаті проведення даної закупівлі, відповідно до положень ЗУ «Про захист персональних даних» для керівника ТОВ «ДНІПРО ІНТЕРШОП». 5. Проєкт договору з додатками заповненого з боку Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.