Період оскарження умов закупівлі - по 09-05-2024, 00:00
Найменування замовника: Головне управління Національної поліції в Житомирській області. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40108625. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне приладдя та устаткування різне (ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку) Папір А-4. ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне ( Код ДК 021:2015: 30191400-8 Шредери (Обладнання для знищення документів (шредер)). Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 2239385.00 грн. з ПДВ. Код економічної класифікації видатків бюджету: 2210. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями. Орієнтовний початок проведення: жовтень 2023 року. Джерело фінансування: кошти загального фонду та спеціального Державного бюджету
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 239 385,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Житомирській області |
| ЄДРПОУ: | 40108625 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Масна |
| Телефон: | +380412407625 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Старий бульвар, 5/37 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-05-2024, 00:01
Період оскарження:
з 07-05-2024, 16:50 по 18-05-2024, 00:00
Документи: