Період оскарження умов закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 46 963,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 469,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
| ЄДРПОУ: | 42427142 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Гулай |
| Телефон: | +380961870624 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04060, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ МАКСИМА БЕРЛИНСЬКОГО, будинок 12 |
0 |
Відповаідно до Додатку 2 до тендерної документації в складі своєї пропозиції по даним послугам надаються прошу додати наступні документи: Гарантійний лист (в разі неякісного товару він буде замінений) Гарантійний лист що доставка та розгрузка на склад замовника здійснюється за рахунок постачальника. Сертифікат якості(відповідності) на товар
Прошу додати наступні документи: 1.Аналогічний договір 2.Довідка в довільній формі щодо відсутності підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 3.Гарантійний лист (в разі неякісного товару він буде замінений). 4. Лист про те, що доставка та розгрузка на склад замовника здійснюється за рахунок постачальника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.