Період оскарження умов закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 29-09-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 427 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 135,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У М. КРЕМЕНЧУЦІ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 37965850 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юрій Бєліков |
Телефон: | +380676961411 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 39600, Україна, Полтавська область,м. Кременчук, вул.Ігоря Сердюка б.43 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв'язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товару із зазначеними технічними характеристиками
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
20-10-2023, 00:03
Період оскарження:
з 09-10-2023, 15:06 по 20-10-2023, 00:00
Документи:
Вимога про усунення невідповідностей Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі – Повідомлення) від 05.09.2023р. 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Управління Державної казначейської служби України у м.Кременчуці Полтавської області; м. Кременчук; код за ЄДРПОУ – 37965850; категорія замовника – орган державної влади. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Персональний комп’ютер в комплекті» код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина ). 3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-21-013313-a 4. Інформація про учасника закупівлі, у тендерній пропозиції якого виявлено відповідні невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК" (код за ЄДРПОУ – (45129201). 5. Перелік виявлених невідповідностей: 5.1. В Таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації замовником визначено перелік складових Товару між якими повинна бути забезпечена сумісність. Форма Таблиці 1 включає графи «Найменування Товару», «Кількість, од.». Учасником в складі пропозиції фактично не надано у формі Таблиці 1 (або у довільній формі) інформації про виробника: назву, артикул, торгову марку, модель персонального комп’ютера та його основних комплектуючих (накопичувача,оперативної пам'яті,відеоадаптера) модель та форм-фактор корпусу, іншої специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації із якими погодився Учасник. Специфікації та опис повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю та формування чіткого уявлення про запропоновану Учасником продукцію. 5.2. Підпунктом 3.1 пункту 3 додатку 3 До тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» передбачено надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) із зазначенням дати формування не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі, що містить інформацію про кінцевих бенефіціарних власників учасника, членів учасника, учасників (акціонерів) учасника, за умови якщо зазначення такої інформації в ЄДР, є обов’язковим відповідно до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Надана учасником Виписка з ЄДР не містить інформації про бенефіціарних власників та містить дату формування раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі 5.3. Не надана інформація стосовно кількості та ціни за одиницю товару з ПДВ (без ПДВ) згідно форми специфікація товару наведеної у додатку 1 до проекту договору або у формі комерційної пропозиції. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 6.1. Підпункт 1.1 пункту 1 розділу 1 Переліку інформації, що подається учасником (переможцем) в складі його тендерної пропозиції, наведеного у додатку 1 до тендерної документації. 6.2. Підпункт 2.2. пункту 2 розділу 1 Переліку інформації, що подається учасником (переможцем) в складі його тендерної пропозиції, наведеного у додатку 3 до тендерної документації. 6.3. Пункт 4 розділу 1 Переліку інформації, що подається учасником (переможцем) в складі його тендерної пропозиції 7. Перелік інформації та/або документів, які учасник повинен подати для усунення виявлених невідповідностей: 7.1. Таблицю 1 додатку 2 до тендерної документації надати за формою, визначеною замовником (або у довільній формі). 7.3 Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) із зазначенням дати формування не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі, що містить інформацію про кінцевих бенефіціарних власників учасника, членів учасника, учасників (акціонерів) учасника, за умови якщо зазначення такої інформація в ЄДР, є обов’язковим відповідно до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». 7.4. Інформація стосовно кількості та ціни за одиницю товару з ПДВ (без ПДВ) згідно форми специфікації товару наведеної у додатку 1 до проекту договору або у формі комерційної пропозиції. Звертаємо увагу на те, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерній пропозиції, виявлені замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.