Період оскарження умов закупівлі - по 23-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 306 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 530,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго |
ЄДРПОУ: | 03346058 Досьє YouControl |
Сайт: | http://tke.if.ua |
Контактна особа: | Капущак Леся Ігорівна |
Телефон: | +380342720785 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76009, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Б.Хмельницького,59а |
2 |
1. Додаток 3 до тендерної документації, а саме проект договору, просимо учасника закупівлі погодити умови договору про закупівлю або подати лист згоду з умовами договору поставки замовника. 2. Надати гарантійний лист довільної форми, що містить підтвердження того що юридична особа не є утворена чи не зареєстрована на території російської федерації або республіки білорусь, та не пропонує у тендерній пропозиції товари походженням з російської федерації або республіки білорусь.
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі : ФОП « Храпко Віталій Володимирович» виявлено такі невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Термін дії декларації втратив чинність 19.09.2023; 2. Сертифікати відповідності UA.PN.191.1209-22 термін дії до 19.09.2023 та сертифікат відповідності UA.PN.191,1210-22 термін дії якого теж до 19.09.2023; 3. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/14726, поновити вказаний документ. Виходячи з вищенаведеного ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» просить завантажити зазначені документи виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.