Період оскарження умов закупівлі - по 18-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 34 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 345,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО |
| ЄДРПОУ: | 02010793 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Фурманець Марія Романівна |
| Телефон: | 380630749361 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79010, Україна, Львівська область,Львів, 79010, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ПЕКАРСЬКА, будинок 69 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до пункту 2, додатку 2 до тендерної документації: Строк поставки повинен становити не більше 5 календарних днів з моменту отримання заявки. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією. Гарантійний лист такого змісту відсутній у тендерній пропозиції Учасника. 1.2. Відповідно до пункту 3, частини 4, додатку 1 до тендерної документації у складі своєї пропозиції Учасник повинен надати інформаційну довідку про учасника процедури закупівлі із зазначенням наступної інформації: 1. Повна назва учасника; 2. Код ЄДРПОУ; 3. Юридична та поштова адреса; 4. Банківські реквізити; 5. Статус платника податку та індивідуальний податковий номер (за наявності); 6. Контактний номер телефону, Е-mail; 7. Відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.). В наданій Учасником довідці відсутня інформація про статус платника податку. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної яким являється документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пункт 2, додатку 2 до тендерної документації. 2.2. пункту 3, частини 4, додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Строк поставки повинен становити не більше 5 календарних днів з моменту отримання заявки. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією. 3.2. Інформаційну довідку про учасника процедури закупівлі із зазначенням наступної інформації: 1.Повна назва учасника; 2.Код ЄДРПОУ; 3.Юридична та поштова адреса; 4.Банківські реквізити; 5.Статус платника податку та індивідуальний податковий номер (за наявності); 6. Контактний номер телефону, Е-mail; 7. Відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.