Період оскарження умов закупівлі - по 12-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 204 200,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 021,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" |
| ЄДРПОУ: | 39007143 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Семенюк Оксана Вікторівна |
| Телефон: | 380343346364 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 78203, Україна, Івано-Франківська область,Коломия, вулиця В'ячеслава Чорновола, будинок 32 |
1 |
Тендерною документацію, а саме додатком 3 вимагалось, що:. «Учасник повинен мати в наявності сервісний центр, який забезпечить гарантійну підтримку та обслуговування (ремонт) Товару протягом визначеного гарантійного терміну та після гарантійне обслуговування (ремонт). Також учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку з посиланням на сайт, де зазначено контактну інформацію його сервісного центру та посилання на сторінку сайту на якій є можливість перевірити статус ремонту пристрою Online (за номером телефону Замовника). Сервісний центр учасника повинен бути сертифікованим відповідно до всіх вітчизняних та міжнародних вимог і стандартів, що повинно бути підтверджено сертифікатами ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)) «Системи менеджменту якості. Вимоги»; ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)) «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» на «Обслуговування та співпраця з державними/комунальними підприємствами, закладами, установами та організаціями» та ISO 45001:2018 (ISO 45001:2018, IDT), «Системи менеджменту охорони здоров`я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування»» на «ремонт та технічне обслуговування» (надати копії сертифікатів з усіма додатками до них).» Вами не було надано, копії сертифікатів, які вимагались та посилання на сайт (посилання на сторінку сайту, на якій є можливість перевірити статус ремонту пристрою Online (за номером телефону Замовника)). У вас є посилання на сайт, але там відсутня можливість перевірки статусу ремонту Online.
1) Тендерною документацію, а саме додатком 3 вимагалось: «Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника в Україні запропонованого Учасником обладнання для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви товару, дати формування документу та його вихідний номер, назва та юридична адреса учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, вказані терміни безкоштовного гарантійного обслуговування». Ви, як Учасник ФОП ЗУБ А.О., підвантажили документ: «Додаток № 3 Авторизаційний лист від виробника запропонованого товару», проте він не відповідає умовам тендерної документації, тому що Авторизаційний лист наданий Вами не «від виробника або офіційного представництва виробника в Україні». Також не зовсім зрозуміло чому ТОВ ФЛЕШКОМ надає лист, а партнером ФОП Зуб А.О. є ТОВ МТІ (про що зазначено в Авторизаційному листі наданому Вами). 2) Тендерною документацію, а саме додатком 3 вимагалось, що: «Учасник повинен мати в наявності сервісний центр, який забезпечить гарантійну підтримку та обслуговування (ремонт) Товару протягом визначеного гарантійного терміну та після гарантійне обслуговування (ремонт). Також учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку з посиланням на сайт, де зазначено контактну інформацію його сервісного центру та посилання на сторінку сайту на якій є можливість перевірити статус ремонту пристрою Online (за номером телефону Замовника). Сервісний центр учасника повинен бути сертифікованим відповідно до всіх вітчизняних та міжнародних вимог і стандартів, що повинно бути підтверджено сертифікатами ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)) «Системи менеджменту якості. Вимоги»; ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)) «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» на «Обслуговування та співпраця з державними/комунальними підприємствами, закладами, установами та організаціями» та ISO 45001:2018 (ISO 45001:2018, IDT), «Системи менеджменту охорони здоров`я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування»» на «ремонт та технічне обслуговування» (надати копії сертифікатів з усіма додатками до них).» Вами не було надано копії сертифікатів, які вимагались та посилання на сайт (Також учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку з посиланням на сайт, де зазначено контактну інформацію його сервісного центру та посилання на сторінку сайту на якій є можливість перевірити статус ремонту пристрою Online (за номером телефону Замовника)). Просимо усунути невідповідності по даній закупівлі протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.