Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: 15
Строк, на який укладається рамкова угода: 1 р 1 м
Період оскарження умов закупівлі - по 29-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-09-2023, 00:00
Закінчення періоду оскарження по прекваліфікації перед аукціоном - 17-10-2023, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах тендерної документації. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Customer/Purchaser: Joint Stock Company "Ukrposhta", location: 22, Khreshchatyk Street, Kyiv, 01001, Ukraine, EDRPOU 21560045, category: legal entity operating in certain areas of economic activity. The delivery terms in the announcement are indicative, detailed information on the terms of delivery is provided in the terms of the tender documentation. The language of the tender proposal is Ukrainian. All documents prepared by the tenderer shall be in Ukrainian. Documents that are not prepared by the Tenderer and submitted as part of the tender proposal may be submitted in both Ukrainian and Russian. If the tender proposal includes a document in a language other than Ukrainian or Russian, the tenderer shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. The applied evaluation criteria is price (100%). Bid security is not required, so the terms of its provision are not specified in the announcement. The date and time of tender proposal opening is on the day and time of the deadline for submission of tender proposals specified in the announcement.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 26 067 994,68 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 130 339,97 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrposhta.ua |
Контактна особа: | Свідерська Тетяна Володимирівна |
Телефон: | 380507002130 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
6 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник надсилає учаснику ТОВ "ІМПОРТ ПАПІР" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) Перелік виявлених невідповідностей – у довідці у довільній формі, складеній учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору встановлено невідповідність в частині зазначення предмету договору, що не є аналогічними, оскільки його предмет зазначено як «ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)». 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – п. 1 Розділу ХІ тендерної документації та п.1 Розділу ХІV Тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнений(і) або нов(ий)і документ(и): Довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір) та щонайменше один позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці згідно з п.1.1. Розділу ХІ тендерної документації, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. (*Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку паперу). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.