Період оскарження умов закупівлі - по 05-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 08-09-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 252 300,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 261,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ КРАСНОКУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БОГОДУХІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 43946799 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Аврята |
| Телефон: | +380680654301 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 62002, Україна, Харківська область,Богодухівський район, селище міського типу Краснокутськ, провулок Театральний, будинок 12 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
щодо технічної невідповідності запропонованого товару до технічних вимог тендерної документації замовника, (Додаток 2 до ТД) що запропонував переможець торгів
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-10-2023, 00:04
Період оскарження:
з 20-09-2023, 17:13 по 01-10-2023, 00:00
Документи:
Керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "Гумен Юрій Анатолійович" виявлено невідповідність, а саме: - Згідно Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації: п.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступною інформацією та документами: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Не менше 2 копій договорів, зазначеного в довідці в повному обсязі, На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав довідку за формою яка не відповідає встановленій Формі 1 Додатку 1 до тендерної документації, (Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) Після перевірки поданих аналогічних договорів з копіями документів виявлено невідповідності, а саме: учасником надано лише один аналогічний за предметом закупівлі договорів з копіями документів. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації вищезазначеної вимоги потрібно надати не менше 2 копій аналогічних договорів в повному обсязі. Прошу Вас надати відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації: - довідку відповідну за Формою 1, про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - та не менше 2 копій аналогічних за предметом закупівлі договорів зазначених в довідці в повному обсязі. Ви повинні виправити зазначені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.