Період оскарження умов закупівлі - по 27-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-08-2023, 00:00
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У разі, якщо у змісті тендерної пропозиції зустрічаються торгова марка, загальноприйняті міжнародні терміни, адреси електронної пошти тощо, які неможливо перекласти з іноземної мови та/або з метою збереження їх ідентифікації, допускається їх зазначення без перекладу.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 275 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 755,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління ДПС у Миколаївській області |
ЄДРПОУ: | 44104027 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кіона Олена Володимирівна |
Телефон: | +380512501857 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, вулиця Лягіна, будинок 6 |
4 |
Шановний Учаснику! Замовником під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до вимог п.п. 1.1 п. 1 таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до Учасників процедури закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації, Учасник мав завантажити через електронну систему закупівель, зокрема, інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (за формою згідно з додатком 2.1 до тендерної документації), яка мала містити інформацію про виконання аналогічного договору (-ів), тобто своєчасного повного виконання такого договору (-ів). Під аналогічним договором мається на увазі договір про постачання товарів, предмет якого по суті відповідає предмету закупівлі в цьому тендері. Крім того, Учасник мав надати копію(-ї) договору(-ів), вказаного(-их) у Інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі; копії накладних, що підтверджують виконання договору(-ів) вказаного(-их) в довідці (п.1.1) та копії листа(ів) відгука(-ів) від організацій, які зазначені у додатку 2.1, що підтверджують достовірність виконаних аналогічних договорів. На виконання вищевказаних вимог, Учасником було надано довідку від 29.08.2023 № Гр-003/3, згідно з якою Учасник має досвід виконання аналогічних договорів, а саме: від 21.12.2021 № 256-2020, укладеного з ГУ ДПС в Одеській області. При цьому, не було надано копію договору, копій видаткових накладних та копію листа відгука. від 29.06.2021 № 210, укладеного з Департаментом праці та соціальної політики Одеської міської ради та надано копію договору, видаткові накладні до зазначеного договору та лист-відгук. Таким чином, своєчасне повне виконання договору від 21.12.2021 № 256-2020, укладеного з ГУ ДПС в Одеській області, вказаного у довідці від 29.08.2023 № Гр-003/3 не підтверджено. Також, у складів тендерної пропозиції Учасником було надано довідку від 29.08.2023 № Гр-0027251/18 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, а саме: від 29.06.2021 № 210, укладеного з Департаментом праці та соціальної політики Одеської міської ради. При цьому, дана довідка не відповідає формі згідно з додатком 2.1 до тендерної документації відповідно до вимог пп.1.1. п.1 таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до Учасників процедури закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації. Також, відповідно до вимог п. 1.3. п. 1 таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються Замовником» Додатку 2 до тендерної документації, Учасник мав завантажити через електронну систему закупівель, зокрема, інформаційну довідку довільної форми щодо системи оподаткування Учасника. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформаційна довідка довільної форми щодо системи оподаткування ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП». Відповідно до вимог п.1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник мав надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) згідно з додатком 4 до тендерної документації. На виконання зазначених вимог Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку від 28.08.2023 №268, в якій зазначені всі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, але змінено умови, викладені в додатку 4. Для усунення виявленої невідповідності Вам необхідно подати протягом 24 годин копії наступних документів: - копію договору від 21.12.2020 № 256-2020, копію видаткових накладних та копію листа-відгука від ГУ ДПС в Одеській області, що підтверджують достовірність виконання договору, або привести у відповідність Довідку від 29.08.2023 № Гр-0027251/18, або Довідку від 29.08.2023 № Гр-003/3; - інформаційну довідку довільної форми щодо системи оподаткування ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП»; - довідку від 28.08.2023 №268 згідно з додатком 4.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.