Період оскарження умов закупівлі - по 08-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 11-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 135 772,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 678,86 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25253009 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Остапчук Ігор Романович |
| Телефон: | +380979348430 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79053, Україна, Львівська область,місто Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» поданій на торги «Персональні комп’ютери (ДК 021:2015: 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина))» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до п.43 Особливостей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» на виконання п.п. 1.1. додатку №1 до тендерної документації надано інформацію та документи щодо наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (договорів). Однак, надана Учасником інформація та документи не відповідають у повній мірі всім вимогам Замовника, щодо підтвердження наявності аналогічного за предметом закупівлі договору. 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» відсутнє рішення про призначення керівника (або виписка/витяг з протоколу або інший розпорядчий документ органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення – за наявності та необхідності такого). 3) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» на виконання вимог додатку №8 до тендерної документації надано Форму «Цінова пропозиція». Однак, у Формі «Цінова пропозиція» складеній відповідно до додатку №8 до тендерної документації, міститься не вичерпний перелік найменувань товару, зазначеного Учасником у Технічній специфікації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної в тендерній документації форми. * Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись укладений протягом останніх 5 (п’яти) років договір про поставку персональних комп'ютерів. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції серед іншого наступними документами: - сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов’язково має бути зазначено: дата та вихiдний номер відгуку, реквізити договору (номер та дата укладання), предмет договору, ціна договору та сума виконання договору. 2) Відповідно до вимог додатку №7 до тендерної документації серед іншого міститься вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції) за предметом закупівлі: рішення про призначення керівника (або виписка/витяг з протоколу або інший розпорядчий документ органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення – за наявності та необхідності такого). 3) Відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації Вимоги щодо формування ціни тендерної пропозиції переможця, згідно предмету закупівлі Форма «Цінова пропозиція». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учаснику – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» – надати в складі тендерної пропозиції інформацію та/або документи, щодо підтвердження наявності аналогічного за предметом закупівлі договору, відповідно до вимог п.п. 1.1. додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю. 2) Учаснику – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» – надати в складі тендерної пропозиції рішення про призначення керівника (або виписка/витяг з протоколу або інший розпорядчий документ органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення – за наявності та необхідності такого). 3) Учаснику – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» – надати в складі тендерної пропозиції інформацію та/або документи відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації в частині конкретного найменування запропонованого товару, зазначеного Учасником у Технічній специфікації. Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області ________________ Ігор ОСТАПЧУК
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «АСАНАРА» поданій на торги «Персональні комп’ютери (ДК 021:2015: 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина))» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до п.43 Особливостей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником – Товариство з обмеженою відповідальністю «АСАНАРА» на виконання п.п. 1.1. додатку №1 до тендерної документації надано інформацію та документи щодо наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (договорів). Однак, надана Учасником інформація та документи не відповідають у повній мірі всім вимогам Замовника, щодо підтвердження наявності аналогічного за предметом закупівлі договору. 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником – Товариство з обмеженою відповідальністю «АСАНАРА» на виконання вимог додатку №3 до тендерної документації надано інформацію щодо запропонованого Учасником постійного типу ліцензії Офісного додатку Microsoft Office. Однак, у Формі «Цінова пропозиція» складеній відповідно до додатку №8 до тендерної документації, запропоновано ліцензію Microsoft 365 PERSONAL ALL LNG QQ2-00004 MS, що фактично є річною підпискою на пакет офісних програм Microsoft Office 365, з обмеженим терміном дії, а не постійною ліцензією відповідно до вимог додатку №3 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної в тендерній документації форми. * Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись укладений протягом останніх 5 (п’яти) років договір про поставку персональних комп'ютерів. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції серед іншого наступними документами: - сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов’язково має бути зазначено: дата та вихiдний номер відгуку, реквізити договору (номер та дата укладання), предмет договору, ціна договору та сума виконання договору. 2) Технічні характеристики товару повинні бути не гіршими (до прикладу, параметри обладнання повинні бути не нижчими/вищими, в залежності від того, які вимоги Замовник ставить до кожного конкретного параметра) аніж визначені Замовником у Технічному завданні. Учасники заповнюють таблицю наведену у цьому Додатку вказавши у стовбці 4 таблиці (для усіх позицій) значення одне із двох можливих: «так» або «ні» та зазначивши у стовбці 5 таблиці (для усіх позицій), конкретні значення, відповідно до пропозиції учасника, які вимоги Замовник ставить до кожного конкретного параметра) аніж визначені Замовником у Технічному завданні. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учаснику – Товариство з обмеженою відповідальністю «АСАНАРА» – надати в складі тендерної пропозиції інформацію та/або документи, щодо підтвердження наявності аналогічного за предметом закупівлі договору, відповідно до вимог п.п. 1.1. додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю. 2) Учаснику – Товариство з обмеженою відповідальністю «АСАНАРА» – надати в складі тендерної пропозиції інформацію та/або документи, щодо підтвердження надання запропонованого Учасником постійного типу ліцензії Офісного додатку Microsoft Office. Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області ________________ Ігор ОСТАПЧУК
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Кошлак Костянтин Ігорович поданій на торги «Персональні комп’ютери (ДК 021:2015: 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина))» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до п.43 Особливостей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником – ФОП Кошлак Костянтин Ігорович на виконання п.п. 1.1. додатку №1 до тендерної документації надано інформацію та документи щодо наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (договорів). Однак, надана Учасником інформація та документи не відповідають у повній мірі всім вимогам Замовника, щодо підтвердження наявності аналогічного за предметом закупівлі договору. 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником – ФОП Кошлак Костянтин Ігорович на виконання додатку №3 до тендерної документації надано інформацію та документи щодо підтвердження від офіційного дистриб'ютора Microsoft в Україні про надання повноважень щодо постачання товару. Однак, надана Учасником інформація та документи не відповідають у повній мірі всім вимогам Замовника, щодо підтвердження від офіційного дистриб'ютора Microsoft в Україні про надання повноважень саме учаснику щодо постачання товару. 3) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником – ФОП Кошлак Костянтин Ігорович на виконання п. 6 додатку №7 до тендерної документації не надано інформації та документів щодо планування залучати / не залучати субпідрядника (ів) / співвиконавця (ів) суб’єкта господарювання в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної в тендерній документації форми. * Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись укладений протягом останніх 5 (п’яти) років договір про поставку персональних комп'ютерів. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов’язково має бути зазначено: дата та вихiдний номер відгуку, реквізити договору (номер та дата укладання), предмет договору, ціна договору та сума виконання договору. 2) *У разі постачання програмної продукції Microsoft, Учасник у складі Тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб'ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару. 3) Якщо учасник планує залучати до /надання послуг як субпідрядника (ів) / співвиконавця (ів) суб’єкта господарювання в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, такий учасник надає: - довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, яка має містити інформацію щодо повного найменування, ЄДРПОУ/ІПН та місцезнаходження субпідрядника / співвиконавця (суб’єкта господарювання); видів робіт/послуг, на які учасник планує залучити субпідрядника / співвиконавця (суб’єкта господарювання); орієнтовного обсягу робіт / послуг (у відсотках) який планується до виконання субпідрядником / співвиконавцем (суб’єктом господарювання); - лист від субпідрядника / співвиконавця (суб’єкта господарювання) зазначеного у довідці, з погодженням про виконання тих видів та об’ємів робіт/послуг, на які учасник планує його залучити (від кожного, зазначеного учасником у довідці). Якщо учасник не планує залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника / співвиконавця (суб’єкта господарювання) в обсязі не менше 20 відсотків (або загалом не планує залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника / співвиконавця), такий учасник надає: - довідку в довільній формі, за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, в якій зазначається відповідна інформація 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учаснику – ФОП Кошлак Костянтин Ігорович – надати в складі тендерної пропозиції інформацію та/або документи, щодо підтвердження наявності аналогічного за предметом закупівлі договору, відповідно до вимог п.п. 1.1. додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю. 2) Учаснику – ФОП Кошлак Костянтин Ігорович – надати в складі тендерної пропозиції інформацію та/або документи, щодо підтвердження наявності Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб'ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару відповідно до вимог додатку №3 до тендерної документації на цю закупівлю. 3) Учаснику – ФОП Кошлак Костянтин Ігорович – надати в складі тендерної пропозиції інформацію та/або документи щодо планування залучати / не залучати субпідрядника (ів) / співвиконавця (ів) суб’єкта господарювання в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, відповідно до вимог п. 6 додатку №7 до тендерної документації на цю закупівлю. Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області ________________ Ігор ОСТАПЧУК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.