Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-07-2023, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2023-07-25-003875-b про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 30230000-0: Комп'ютерне обладнання (Принтер матричний Epson LX-350) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 30232100-5. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 667 658,00 грн без ПДВ (шістсот шістдесят сім тисяч шістсот п’ятдесят вісім грн. 00 коп.). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02.08.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 20 029,00 грн (двадцять тисяч двадцять дев’ять гривень 00 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Віктор ХРИСТЕВИЧ
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 667 658,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 6 676,58 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 20 029,00 UAH |
Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Христевич Віктор Володимирович |
Телефон: | 380443097567 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Київ, Україна, Київська область,Київ, Київ |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 18.08.2023 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника. --- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-07-25-012159-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", а саме: 1. В порушення вимог пункту 3.1 Розділу 3 тендерної документації учасником завантажено до електронної системи закупівель файл «ВВМ UA-2023-07-25-012159-a», який складається з декількох документів, зокрема, - Листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних; - Довідки про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів); - Довідки (повідомлення) про відповідність вимогам (абзац 14 пункту 47 Особливостей) Проте, відповідно до вимог зазначеного пункту тендерної документації кожен документ повинен бути завантажений до електронної системи закупівель окремим файлом. Багатосторінкові документи завантажуються одним файлом. Файли рекомендовано іменувати відповідно до змісту документу. 2. На вимогу підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації учасником надано довідку про досвід виконання аналогічного договору, в якій не зазначено предмет договору. 3. На вимогу пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації учасником надано копію статуту не посвідчену підписом та печаткою учасника (або нотаріально посвідчену копію). 4. На вимогу пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 27.06.2023, сформований раніше 20 (двадцяти) календарних днів відносно дати його подання. 5. На вимогу пункту 8 Додатку 3 до тендерної документації учасником надано довідку (повідомлення) про відповідність вимогам (абзац 14 пункту 47 Особливостей), яка містить некоректне посилання, зокрема, «Товариство з обмеженою відповідальністю «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.» повідомляє, що не перебуває в обставинах, зазначених у ст. 17 пункту 47…» 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пункт 3.1 Розділу 3 тендерної документації: «…Рекомендується іменувати завантажені файли відповідно до змісту документа. Тендерна пропозиція учасника має відповідати таким вимогам: 1) кожен документ повинен бути завантажений до електронної системи закупівель окремим файлом. Багатосторінкові документи завантажуються одним файлом. Документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді електронних документів та / або скан-копій, придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.» тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії...» підпункт 3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації: 3.1. Довідка з інформацією про виконання аналогічного* договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі та завіреною печаткою (у разі її використання). Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) постачання, а саме: № п / п Назва контрагента Номер та предмет договору Терміни виконання договору Адреса та контактні телефони контрагента пункт 2 Додатку 3 до тендерної документації: «Копія чинної редакції Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких), посвідчена підписом, печаткою учасника (або нотаріально посвідчена копія)…» пункт 3 Додатку 3 до тендерної документації: «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), з обов’язковим зазначенням інформації про дані про реєстраційні дії: назва реєстраційної дії; дата та номер реєстраційної дії; прізвище, ім'я, по батькові посадової особи, що внесла до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; зміни внесені реєстраційною дією; кінцевого бенефіціара, сформований не раніше 20 (двадцяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен отримати даний витяг у порядку, передбаченому частиною першою розділу ІІ Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, а саме: - шляхом звернення до уповноваженого суб’єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг, нотаріуса або - в електронному вигляді через портал електронних сервісів Міністерства юстиції України.» пункт 8 Додатку 3 до тендерної документації: «Довідка (в довільній формі) про відсутність підстав, визначених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей або підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги: виправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Віктор ХРИСТЕВИЧ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.