Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 31-07-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 172 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 860,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Теплицької селищної ради" Теплицький центр первинної медичної допомоги" |
| ЄДРПОУ: | 37337644 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гайдук Катерина Йосипівна |
| Телефон: | +380674460631 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 23800, Україна, Вінницька область,смт Теплик, вул. Незалежності,2 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Враховуючи той факт , що Замовником при заповнені електронних полів під час оприлюднення інформації про закупівлю 21.07.2023 не накладено кваліфікований електронний підпис , а такі дії здійснено 22.07.2023 року, чим не дотримано вимог наказу Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року №1082 « Про затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», є наявні підстави для відміни відкритих торгів з причини неможливості усунення порушень , що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-08-2023, 00:01
Період оскарження:
з 25-07-2023, 14:39 по 05-08-2023, 00:00
Документи: