Період оскарження умов закупівлі - по 27-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 30-08-2023, 00:00
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 900 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 19 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) |
ЄДРПОУ: | 43315529 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Охременко Анастасія Василівна |
Телефон: | +380563712767 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49027, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А |
7 |
ПРОТОКОЛ № 33/08 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 06 вересня 2023 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІН СТЕЙШИНАРІ», поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Дрібне канцелярське приладдя різне та папір офісний формату А-4), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-14-011186-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 14.07.2023 в системі електронних закупівель за № UA-2023-07-14-011186-a було оголошено процедуру закупівлі товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Дрібне канцелярське приладдя різне та папір офісний формату А-4). 30.08.2023 в системі електронних закупівель за № UA-2023-07-14-011186-a відбувся електронний аукціон для участі у якому було подано три остаточні тендерні пропозиції, а саме від: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІН СТЕЙШИНАРІ» з ціною 2 807 974,98 грн. з ПДВ, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" з ціною 2 826 028,98 грн. з ПДВ та ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" з ціною 3 020 241,48 грн. з ПДВ. За результатами аукціону, електронною системою закупівель, автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІН СТЕЙШИНАРІ» з ціною 2 807 974,98 грн. з ПДВ. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІН СТЕЙШИНАРІ», виявила наступне. Підпунктом 1.1. пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, номер та дата договору, код ЄДРПОУ та адреса контрагента, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи. У складі тендерної пропозиції надається копія договору (-ів) (з усіма додатками) та оригінал (-и) листа (-ів)-відгука (-ів) від контрагента (-ів), підписаний керівником контрагента, який підтверджує повне виконання аналогічного договору та належне виконання Учасником обов’язків за аналогічним договором. В листі-відгуці має бути зазначено дату та номер договору, предмет договору, суму договору (з урахуванням змін), строк поставки товару. Лист-відгук повинен мати вихідний номер та дату складання. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІН СТЕЙШИНАРІ» надано інформаційну довідку про виконання аналогічного договору, копію аналогічного договору, видаткову накладну та лист-відгук від контрагента. За розглядом зазначених документів встановлено, що у складі інформаційної довідки про виконання аналогічного договору відсутня інформація щодо адреси контрагента, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції оновлену довідку про виконання аналогічного договору, підготовлену відповідно до вимог тендерної документації в цій частині Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущена Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІН СТЕЙШИНАРІ» помилка не призводить до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідність у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІН СТЕЙШИНАРІ», протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Дрібне канцелярське приладдя різне та папір офісний формату А-4), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-14-011186-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua) Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – головний спеціаліст центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Анастасія ОХРЕМЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.