Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-07-2023, 00:00
«Офісне устаткування та приладдя різне» за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне)
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 44 387,17 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 443,87 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Колесник Вікторія Володимирівна |
Телефон: | 0487293544 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
2 |
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог пп.1.1 п.1 Додатка 1 до тендерної документації (ТД) Учасником надана Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів без номера та дати (далі – Довідка), в якій наведена інформація про виконання договорів із двома контрагентами. В порушення вимог вищенаведеного пункту ТД Учасником у Довідці не зазначені адреси даних контрагентів, а по контрагенту, за п. 2 Довідки не наведений код ЄДРПОУ. Також, в порушення даних вимог ТД Учасником не надані листи-відгуки за обома аналогічними договорами. 1.2. На виконання вимог пп.3.1 п.3 Додатку 1 до тендерної документації учасником не надано відомості про код доступу про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пп.1.1 п.1 Додатку 1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору) та копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). 2.2. пп.3.1 п.3 Додатку 1. У разі державної реєстрації юридичної особи або державної реєстрації змін до установчих документів учасника після набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 26.11.2015 № 835-VІІІ, учасником надаються відомості про код доступу про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України) для перевірки чинності останньої редакції наданого установчого документу. Звертаємо Вашу увагу, що під час первірки наданого коду доступу на офіційному порталі, повинна бути наявна можливість завантаження чинного уставного документу в останній редакції. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копію позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента(ів) за договором(ами), зазначеним(ими) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(их). 3.2 Відомості про код доступу про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн". Відповідно до ч.9 ст.26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.