Період оскарження умов закупівлі - по 14-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-07-2023, 00:00
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 550,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 100,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент патрульної поліції |
| ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Дегтярева |
| Телефон: | +380676391456 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03048, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3 |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА": - учасником не надано довідку, складена самостійно учасником (у вигляді передбаченому згідно з пунктом 1.3. Розділу ІІІ Документації), яка містить відомості про учасника, а саме про: а) місцезнаходження учасника, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) ідентифікаційний код юридичної особи учасника (код ЄДРПОУ); в) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів, зразок підпису) - для учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів, зразок підпису) у разі, якщо пропозиція підписується іншою особою ніж керівник; г) форму власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). - учасником надано довідку, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів, яка не відповідає Додатку № 5 до Документації. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ТОВ «Біном»: - учасником не надано документи, що підтверджують повноваження службової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність, відповідно до Розділу ІІІ «ІНСТРУКЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Документації; - учасником не надана довідка довільної форми, в якій зазначаються дані про наявність чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (або зазначення інформації про відсутність ліцензування по закону). Замість довідки довільної форми учасник може надати копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру, відповідно до Розділу ІІІ «ІНСТРУКЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Документації; - учасником не надані установчі документи Учасника – Статут в повному об’ємі із всіма змінами та доповненнями (для юридичних осіб), відповідно до Розділу 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ВСІМА УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 1 до Документації; - учасником не надано Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відповідно до Розділу 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ВСІМА УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 1 до Документації; - учасником не надано документ, виданий органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість (форма № 2 - ПДВ, витяг тощо) - у разі, якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ - подається скановане свідоцтво про сплату єдиного податку з органу державної фіскальної (податкової) служби або довідка, що свідчить про форму оподаткування Учасника, відповідно до Розділу 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ВСІМА УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 1 до Документації; - учасником не надана довідка, складена самостійно Учасником, яка містить відомості про Учасника, а саме про: - місцезнаходження Учасника, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; - ідентифікаційний код юридичної особи Учасника (код ЄДРПОУ); - керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів, зразок підпису) - для Учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів, зразок підпису) у разі, якщо пропозиція підписується іншою особою ніж керівник; - форму власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВ «БІНОМ» потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - документи, що підтверджують повноваження службової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність, відповідно до Розділу ІІІ «ІНСТРУКЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Документації; - довідка довільної форми, в якій зазначаються дані про наявність чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (або зазначення інформації про відсутність ліцензування по закону). Замість довідки довільної форми учасник може надати копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру, відповідно до Розділу ІІІ «ІНСТРУКЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Документації; - установчі документи Учасника – Статут в повному об’ємі із всіма змінами та доповненнями (для юридичних осіб), відповідно до Розділу 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ВСІМА УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 1 до Документації; - Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відповідно до Розділу 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ВСІМА УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 1 до Документації; - документ, виданий органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість (форма № 2 - ПДВ, витяг тощо) - у разі, якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ - подається скановане свідоцтво про сплату єдиного податку з органу державної фіскальної (податкової) служби або довідка, що свідчить про форму оподаткування Учасника, відповідно до Розділу 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ВСІМА УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 1 до Документації; - довідка, складена самостійно Учасником, яка містить відомості про Учасника, а саме про: - місцезнаходження Учасника, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; - ідентифікаційний код юридичної особи Учасника (код ЄДРПОУ); - керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів, зразок підпису) - для Учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів, зразок підпису) у разі, якщо пропозиція підписується іншою особою ніж керівник; - форму власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.