Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 14-07-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 87 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 435,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Любарська лікарня" Любарської селищної ради Житомирської області |
ЄДРПОУ: | 01991754 Досьє YouControl |
Сайт: | https://lubar.likarnja.org.ua/ |
Контактна особа: | Ярослав Соляр |
Телефон: | +380989692315 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 13133, Україна, Житомирська область,Житомирський р-н, с. Старий Любар, вул. Медична, буд. 5 |
1 |
На підставі п.43 Постанови КМУ від 12.10.2023 року № 1178 (зі змінами), Замовник надає Учаснику ФОП Рудяк Володимир Миколайович. 24 годин на виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1) Учасник не надав у своїй пропозиції документи, що підтверджують, легальность поставки, та предвстановленої операційної системи, надати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора, з зазначенням, номера закупівлі та назви замовника (п.2 Додатка №2 до тендерної документації). Розяснення: Учасник у своїй пропозиції надав авторицаційний лист написаний власно руч (не вирибником), підтверджуюч його відповідність своїм статусом партнера (HP Business Partner Certificate of Partnership), варто зауважити, що (Only an OFFICER can apply for an HP Partner Agreement and provide the information requested online. Resellers will receive a survey, please fill this out and the program mailbox will get back to you on your status. Please note, having a partner agreement does not automatically qualify you as a print/supplies partner, що дослівно Лише ОФІЦЕР може подати заявку на партнерську угоду HP і надати необхідну інформацію онлайн . Торговельні посередники отримають опитування, заповніть його, і поштова скринька програми повідомить вам про ваш статус. Зауважте, що наявність партнерської угоди не означає автоматично, що ви є партнером із друку/постачання), тож наявність сертифіката про партнерство не може слугувати підтвердження та задовольнянням п.2 Додатка №2 до тендерної документації. Учаснику для усунення невідповідності в п.2 Додатка №2 необхідно надати в своїй тендерній пропозиції : - авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора, з зазначенням, номера закупівлі та назви замовника. 2) Учасник у електронній системі не підвантажив документ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», що вимагалась п.6 ч.4 «Інші документи від Учасника» Додатку №1. Учаснику для усунення невідповідності в п п.6 ч.4 «Інші документи від Учасника» Додатку №1 необхідно надати в своїй тендерній пропозиції : - Тендерну пропозицію у довільній формі, але в будь якому разі вона повинна містити інформацію про країну-виробника запропонованої продукції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.