Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-07-2023, 00:00
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Картриджі за кодом ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 158 шт. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації морського порту Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,00 грн. без ПДВ / 360 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.07.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: адміністрація здійснює розрахунки за поставлений товар протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання сторонами видаткових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично поставлений товар здійснюється поетапно наступним чином: - протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати поставки, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% вартості поставленого товару; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% вартості поставленого товару (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 3 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
| Контактна особа: | Верстак Тетяна Віталіївна |
| Телефон: | 380487381864 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
4 |
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 25.07.2023 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 25.07.2023 № 296) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-07-06-002959-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Картриджі за кодом ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю "Технотрейд С" (ТОВ "Технотрейд С"). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно пункту 4.1 частини 4 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі вимагалося надати заповнену та підписану з боку учасника «Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» за встановленою формою згідно Додатку 1. У випадку, якщо учасник процедури закупівлі запропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 5 до тендерної документації (з обов’язковим посилання на вільні джерела інформації (сайт або інші), де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого товару, відомості про виробника запропонованого товару, повної відповідності основних технічних та якісних характеристик запропонованого товару). Всі характеристики запропонованого товару повинні відповідати технічним та якісним характеристикам, які висуває Замовник у «Технічних вимогах» (технічної специфікації) до товару. 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо пункту 4.1 частини 4 Розділу I Додатку 2 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ "Технотрейд С" у складі його тендерної пропозиції було надано «Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» від 19.07.2023 № 4.1, у якій не вказано країну походження товару стосовно позиції № 4 (тонер-картридж 842135) та надана інформація стосовно позицій № 20 та № 21 (ємність збору відпрацьованого тонера), яка потребує уточнення, оскільки наявна фраза «або еквівалент», при цьому у технічних характеристиках вбачається надання товару, вказаного у технічних вимогах (технічній специфікації) (Додаток 5 до тендерної документації). 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу пункту 4.1 частини 4 Розділу I Додатку 2 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей надати: заповнену та підписану з боку учасника «Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» за встановленою формою згідно Додатку 1. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.